- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی میز خدمت ادارات ‌عسلویه در مصلی‌ نمازجمعه شهرستان

“عسلویه نیوز” میزخدمت ادارات عسلویه ‌در مصلی نمازجمعه این شهرستان به مناسبت هفته دولت راه‌اندازی می‌شود.میز خدمت [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” با فرا رسیدن هفته دولت و لزوم تبیین دستاوردها و خدمات دستگاه های اجرایی به مردم و از طرفی الزام مدیران دستگاه های اجرایی به پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در این هفته مبارک با راه اندازی میز خدمت که فلسفه خدمت به مردم همراه و همگام و در کنار مردم بودن در رفع مشکلات و دغدغه‌ها و گرفتاری‌هایشان است بتوانند گامی بردارند.

بر همین اساس در هفتمین روز از هفته دولت مصادف است با روز جمعه مورخ ۹۸/۰۶/۰۸ با حضور فرماندار شهرستان به همراه معاونین و تعدادی از مدیران ادارات قبل از خطبه های نماز جمعه این شهر میز خدمت برپا می‌شود.

لذا از مردم شهرستان دعوت می شود در صورت داشتن مشکلات به این میزها که در نماز جمعه برگزار می شود مراجعه تا انشالله در رفع مشکلاتشان تسریع شود.

بنابر گزارش های واصله در طرح میز خدمت مدیران نیروی انتظامی، اداره برق،اداره ثبت،کمیته امداد امام خمینی،شهرداری عسلویه، شهرداری نخل تقی، آموزش و پرورش،تامین اجتماعی شعبه عسلویه و بیدخون،اداره ثبت اسناد، شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری، و همچنین محیط زیست شهرستان در محل مصلی نماز جمعه شهرستان پاسخگوی شهروندان خواهند بود.انتهای پیام/م.ج

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید.

https://t.me/assalouyehnews [2]