- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دایی: حال که حقانیتم ثابت شد به فیفا شکایت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: حالا که مردم به حقانیت من پی بردند همانطور که گفتم به فیفا شکایت می‌کنم. علی دایی پس از تمرین امروز اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیروزی مقابل راه آهن تمرینات بسیار خوبی را دنبال کردیم؛ اما متاسفانه ۳ بازیکن مصدوم داریم که تا فردا تکلیف آنها برای حضور در بازی مشخص می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه کریم باقری به ترکیب ۱۸ نفره ما برگشت و ما از این بابت مشکلی نداریم. وی پس از مصدومیتش تمرین بسیار خوب و با انگیزه‌ای انجام داد و با صلاحدید کادر فنی در بازی مقابل شاهین بوشهر به میدان می‌رود.
دایی ادامه داد: ما تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که بازی به بازی بهتر باشیم و امتیازهای لازم را برای قهرمانی به دست آوریم.

وی در جواب سؤالی که آیا قصد دارید از فدارسیون فوتبال به فیفا شکایت کنید یا خیر گفت: مطمئن باشید با توجه به اینکه روز اول نیز گفتم علی رغم اینکه دوست نداشتم این اتفاق بیفتد و در مملکت خودم این مشکل حل شود می‌خواهم به فیفا شکایت کنم.وی افزود: حالا که مردم به تمام حقایق پی بردند و حقانیتم به آنها ثابت شد از طریق فیفا حق خودم را دنبال می‌کنم و به فیفا شکایت خواهم کرد.

دایی خاطرنشان کرد: من از قبل وکیل بین المللی داشتم. در ایران پیش بین کارهای من را انجام می‌دهد و یک وکیل بین المللی هم دارم که در روزهای آینده کارهای اداری ام را انجام می‌دهد.