- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نادری: هفته دولت برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است

“عسلویه نیوز” جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور همه مسئولین بخش در بخشداری عسلویه برگزار گردید.

به گزارش “عسلویه نیوز” در این جلسه نادری بخشدار عسلویه با تسلیت ایم سوگواری و شهادت مولی الموحدین علی (ع) و با اشاره به لیالی قدر، به بهره گیری هرچه بیشتر از فیوضات این شبهای گرانقدر تاکید کرد.

ایشان در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و پاسداشت هفته دولت و با بیان اینکه برنامه ریزی های هفته دولت باید به گونه ای باشد که قرصت کافی برای معرفی دستاوردهای خدمات دولت باشد،تصریح کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است و فرصتی است که مسئولین تمام فعالیت و عملکردهای خود را بصورت شفاف و روشن برای مردم گزارش دهند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت بخش عسلویه با تاکید بر حضور پررنگ مسئولین در برنامه های هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت که برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است باید باشکوهتر از سنوات گذشته برگزار شود.

بخشدار عسلویه با بیان اینکه دولت نهم و دهم اقدامات چشمگیر و بی نظیری در رفع محرومیت ها و عمران و آبادانی کشور به انجام رسانیده، اجرای طرح هدفمندی یارانه ها که اثرات بسیار مثبتی در ابعاد مختلف داشت، بعنوان مهمترین اقدامات دولت دهم در بعد اقتصادی در طول یکسال گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد: در سال جهاد اقتصادی نیز با کار و تلاش بیشتر در جهت رشد و شکوفایی بیشتر کشور گام برداریم.

ایشان افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه های عمرانی، بازدید از خانواده شهداء و غبار رویی و عطر افشانی گلزارشهدا، تجلیل ازکارمندان نمونه بخش ودیدار و پرسش وپاسخ مسئولین ومردم را از جمله برنامه های هفته دولت بخش برشمرد و خواستار افزایش تلاش و خدمات رسانی دستگاه های اجرایی جهت جلب رضایت مردمی شد.