- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

راه اندازی هتل در ۴۸ ساعت + تصاویر

برای برگزاری یک مسابقه ورزشی در خارج از شهر یا یک نمایشگاه یا هر رویداد موقت در موقعیت‌های خاص، دست اندرکاران چگونه اسکان پیدا می‌کنند و چه راه حلی برای آنان وجود دارد؟

خبرگزاری فارس: راه اندازی هتل در 48 ساعت + تصاویر

به گزارش سرویس خواندنی‌های خبرگزاری فارس، در برگزاری رویدادهایی که به صورت موقت و در مکان‌های خاص برگزار می‌شود، یکی از مسائل پیش روی برگزار کنندگان، اسکان مناسب پرسنل است که در بسیاری از مواقع هزینه‌بر بوده و در نهایت دور از آن چیزی است که باید باشد.

 

یک شرکت انگلیسی برای بر طرف کردن این مشکل، راهکار جالبی ابداع کرده که می‌تواند محل سکونت ارزان قیمت و با امکانات مناسب را در کمترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار دهد.

 

این شرکت با استفاده از کانتینرهای معمولی، اتاقک‌های قابل حملی ساخته که دارای امکانات رفاهی مناسب بوده و آن‌ها را می‌توان پس از انتقال به مکان مورد نظر، در ۴۸ ساعت آماده سرویس‌دهی کرد.

 

این هتل ارزان و کم دردسر موقت در هر کانتینر دارای ۲ تا ۴ اتاق است و از سرویس بهداشتی و حمام مجزا، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون برخوردار است.

 

جالب است که مسئولان برگزاری المپیک لندن یکی از مشتریان این شرکت بودند و برای اسکان نیروهای امنیتی خود، تعداد ۳۲۰ عدد از این اتاقک‌ها را به کار گرفتند.