- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

دستگیری توزیع کننده داروهای تقلبی در ناصر خسرو

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک توزیع کننده داروهای تقلبی در محدوده بازار تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری توزیع کننده داروهای تقلبی در ناصر خسرو

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سرهنگ علیرضا محرابی با اشاره به دستگیری یکی از توزیع کنندگان داروهای قاچاق و تقلبی در محدوده ناصر خسرو بیان داشت: در پی اجرای حکم قضایی صادره از سوی مقام قضایی مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی قاچاق، در محدوده بازار تهران، اقدامات و تحقیقات مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ آغاز و ظرف چند ساعت متهم این پرونده شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد ماموران برای بازداشت این متهم وارد عمل شوند. بر اساس این دستور تیمی از یگان‌های مرتبط برای بازداشت و همچنین بازرسی از منزل متهم به محدوده ناصر خسرو اعزام  شدند که در بازرسی انجام شده وی هنگام بسته‌بندی و برچسب زدن روی داروها بازداشت شد.

محرابی عنوان داشت: این متهم که مهدی نام داشت پس از تفهیم اتهام و اعتراف به جرم خود برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شده و در بازرسی از محل زندگی این فرد که به انبار شبیه بود، مقادیر متنابهی مواد مخدر و داروهای غیرمجاز از جمله داروهای تقویتی خارجی، ‌داروهای غیرمجاز بدنسازی و داروهای تقلبی درمانی کشف و ضبط شد.

در این محل بالغ بر ۴۸۰۰ قلم انواع داروی تقلبی، غیر مجاز و قاچاق کشف و ضبط شد که پس از بررسی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقلبی بودن آن‌ها تایید شده است.