۳۱ مدرسه شهرستان جم دونوبته هستند
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2012 | ساعت 20:48 | کد خبر: 18277 | sv194 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: از مجموع ۱۱۰ مدرسه تنها ۳۱ مدرسه شهرستان جم دونوبته هستند.

خبرگزاری فارس: 31 مدرسه شهرستان جم دونوبته هستند

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروژه مهر ۹۱ در بین مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی در شهرستان جم اظهار داشت: نظام جدید آموزش کشور و سند تحول بنیادین از مطالبات به حق و جدی مقام معظم رهبری است که پس از جلسات متعدد کارشناسی و بحث و بررسی این امر تحقق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مسئولیت اجرای سند تحول بنیادین بر عهده ما گذاشته شده و در واقع معلمان فرماندهان خط مقدم اجرای این سند هستند و اگر فرمانده نسبت به مسئولیتش اعتقاد و باور نداشته باشد از پیش شکست خورده، ولی وقتی فرمانده نسبت به مسئولیتش اعتقاد و ایمان داشته باشد ولو با کمبود امکانات موفق و پیروز خواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید برای رسیدن به اهداف مقدس آموزش و پرورش تمام همت و تلاش خود را به‌کار ببندیم و نباید در این مسیر کوتاهی کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم ابراز داشت: با توجه به بازدیدهای به‌عمل آمده کمبودها و نواقصات مدارس بررسی شده و تجهیزات لازم نیز در نظر گرفته شده که در برخی از مدارس توزیع شده و برخی هم در حال توزیع است.

اسکندری از مدیران خواست تمام امکانات مورد نیاز را برای بازگشایی مدارس تهیه کنند تا در اول مهر ماه شاهد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان بوده و مهری متفاوت از سال‌های گذشته داشته باشیم و پروژه مهر امسال در شهرستان باید بانشاط‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی اضافه کرد: نشاط و شادابی دانش‌آموزان در شروع سال تحصیلی، موجب پویایی و نشاط آنان در طول سال خواهد شد که به همین منظور، نشست هم‌اندیشی برگزاری مطلوب پروژه مهر با حضور مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی و مدیران مدارس مستقل شهرستان برگزار شود.

اسکندری اذعان داشت: آموزش و پرورش یکی از کانون‌های مهم تعلیم و تربیت است که در تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی نقش تعیین کننده‌ای دارد که باید این مسئولیت خطیر به نحو مطلوب انجام پذیرد تا شاهد تربیت فرزندانی صالح و متدین برای اداره کشور عزیزمان باشیم.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته برای ساماندهی مدارس گفت: تعداد مدارس دونوبته کاهش چشمگیری داشته و در سال تحصیلی جدید از مجموع ۱۱۰ مدرسه شهرستان جم تنها ۳۱ مدرسه به صورت دو نوبته به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود ادامه خواهند داد.

اسکندری افزود: در سال تحصیلی گذشته تنها ۷۱ واحد آموزشی در سطح شهرستان فعالیت یک نوبته داشتند که با تدابیر اتخاذ شده این میزان به ۷۹ واحد آموزشی افزایش یافته است.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات مدارس بحث و تبادل نظر شد که مقرر شد به‌صورت خاص مشکلات مدارس کوری حیاتی و جنوب جم بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام عاجل صورت گیرد. در این نشست همچنین در مورد بازگشایی مدارس و روز شکوفه‌ها و برنامه‌های مورد نیاز بحث و تبادل نظر شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ