سارق ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2012 | ساعت 20:52 | کد خبر: 18279 | sv183 | چاپ این مطلب

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی، سارق ۱۰ دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: سارق 10 دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد

به گزارش “عسلویه نیوز” داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین نظم و امنیت و ایجاد آرامش در شهرستان از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است و با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به موفقیت نسبتا خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: مسئولان شهرستان همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی دارند و با تلاش فرماندار، مسئولان دادگستری و سایر مسئولان امنیتی در چند سال اخیر شاهد کاهش میزان جرایم در شهرستان دشتستان هستیم.

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارق ۱۰ دستگاه موتورسیکلت خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و سارق نیز دستگیر شد.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مامورین پلیس آگاهی دشتستان در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت موتورسیکلت و برخورد قاطع با سارقین، شخصی به هویت «د ـ ن» را در حین سرقت خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی اضافه کرد: نامبرده در بازجویی‌ها و تحقیقات تخصصی به عمل آمده صراحتا به ارتکاب سرقت ۱۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشته که تمام موتورسیکلت‌های مسروقه را اوراق کرده است.

این مسئول یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

محمودزاده اذعان داشت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تامین امنیت و آرامش در شهرستان بهره می‌بریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ