ساختار اداره منابع طبیعی کنگان نیاز به بازنگری دارد
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2012 | ساعت 20:54 | کد خبر: 18281 | sv173 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان گفت: ساختار اداره منابع طبیعی کنگان ضعیف دیده شده و نیاز به بازنگری دارد.

خبرگزاری فارس: ساختار اداره منابع طبیعی کنگان نیاز به بازنگری دارد

به گزارش “عسلویه نیوز” تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان منابع طبیعی کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و باید برای توسعه و پیشرفت این شهرستان اهتمام ورزیم.

وی افزود: در سالی که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده همه باید با تمام توان و ظرفیت موجود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم و هیچ گونه کوتاهی نباید صورت گیرد.

فرماندار کنگان با اشاره به لزوم گسترش و توسعه اداره منابع طبیعی در کنگان خاطر نشان کرد: ساختار اداره منابع طبیعی کنگان ضعیف دیده شده و نیاز به بازنگری است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: با توجه به حضور صنعت نفت و گاز در منطقه و برای پاسداری از حریم منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده نیاز به استقرار نیروهای متخصص بیشتری است و با این ساختاری که تعریف شده جوابگوی مراجعه‌کنندگان نیست.

وی خواستار تعامل بیشتر مسئولین استان برای حل مشکلات و معضلات پیش روی اداره منابع طبیعی کنگان به‌ویژه در زمینه ساختمان اداری و تجهیز آن شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کنگان نیز در این نشست گزارشی از اداره مربوطه و ابراز نگرانی مسئولان از ساختمان اداری که در خور این شهرستان نیست ارائه کرد.

محمد ریزی افزود: انجمن صنفی کارفرمایی استان در مرکز شهرستان کنگان در اداره منابع طبیعی برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی و دامداران راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: با همکاری همه مسئولان برای رشد و ارتقای شهرستان تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ