افزایش ظرفیت پمپ تزریق گلایکول پالایشگاه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2012 | ساعت 21:10 | کد خبر: 18287 | sv213 | چاپ این مطلب

مسئول واحد ماشینری پالایشگاه دوم پارس جنوبی از افزایش ظرفیت پمپ تزریق گلایکول پالایشگاه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش ظرفیت پمپ تزریق گلایکول پالایشگاه فازهای 2 و 3 پارس جنوبی

به گزارش” عسلویه نیوز” محمد بیوک‌پور عصر امروز در بازدید از پالایشگاه دوم پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین مراکز صنعت نفت و گاز در کشور است و بیش از ۴۴ درصد گاز کشور در این مجتمع تامین می‌شود.

وی افزود: در سال تولید ملی شاهد رشد و پیشرفت قابل قبولی در پارس جنوبی هستیم و به ویژه در فاز ۲ و ۳ شاهد اهتمام بسیار خوبی هستیم.

مسئول واحد ماشین‌ری پالایشگاه دوم پارس جنوبی از افزایش ظرفیت پمپ تزریق گلایکول پالایشگاه فازهای ۲ و ۳ پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به همت کارشناسان واحد ماشینری این پالایشگاه انجام شده که گام مهمی در افزایش بهره‌وری است.

بیوک‌پور تصریح کرد: در راستای افزایش ظرفیت ردیف گازی سوم پالایشگاه دوم تا ۲۵ درصد ظرفیت طراحی نیاز به افزایش مقدار گلایکول تزریقی بود که با بررسی‌های همه جانبه‌ موضوع توسط همکاران ماشینری پالایشگاه دوم، راه‌کار ارایه شده‌ مورد تایید مهندسی پالایشگاه نیز واقع شد و تغییرات لازم بر روی پمپ اعمال و به این ترتیب شرایط مورد نیاز بهره‌برداری بدون هیچ‌گونه مشکلی مهیا شد.

وی اضافه کرد: با تغییرات انجام شده، ظرفیت این پمپ‌ها از ۸٫۹ متر مکعب در ساعت به ۱۰ متر مکعب در ساعت افزایش یافته است. 

این مسئول گفت: برای رشد و توسعه همه‌جانبه پارس جنوبی از همه ظرفیت و توان موجود استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ