حمایت حامیان از ۱۶۵ یتیم در شهرستان جم
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2012 | ساعت 21:13 | کد خبر: 18290 | sv127 | چاپ این مطلب

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت حامیان از ۱۶۵ یتیم در شهرستان جم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: حمایت حامیان از 165 یتیم در شهرستان جم

به گزارش “عسلویه نیوز” مسلم انیژپور عصر امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در چند سال اخیر شاهد تنوع خدمات این نهاد و رضایت خاطر مردم و جامعه هدف کمیته امداد هستیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده و رضایت‌مندی افراد زیرپوشش از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم از حمایت حامیان این شهرستان از ایتام خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶۵ یتیم در ماه مبارک امسال در جم حامی‌دار شدند.

انیژپور تصریح کرد: تعداد ۱۶۵ یتیم زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان جم توسط مردم این شهرستان مورد پذیرش واقع شدند و حامیان عزیز، حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم تحت حمایت را بر عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: تعداد خیرین و نیکوکارانی که در این طرح ارزشمند ( طرح اکرام ) شرکت کردند ۱۳۵ نفر است که ماهیانه مبلغی را به حساب ایتام واریز خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جم بیان کرد: فضای معنوی و خاص ماه مبارک رمضان باعث توجه بیش از پیش نیکوکاران به ایتام شده تا جایی که در طول این ماه پر خیر و برکت حامیان بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

انیژپور یادآور شد: در شرایط کنونی بر‌اساس آمار موجود در مجموع ۵۷۱ حامی حمایت از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (‌ره‌) شهرستان جم را بر عهده دارند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ