هفته دولت بهترین فرصت اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی
تاريخ ارسال خبر : 22 آگوست 2013 | ساعت 9:16 | کد خبر: 28147 | sv155 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور همه مسئولین به ریاست مجید محمودی فرماندار عسلویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

شورای اداری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان ویژگیهای شخصیتی این دو شهید والامقام پرداخت و مردمی بودن، ساده زیستی، عشق به خدمت، خستگی ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره این بزرگواران دانست.

فرماندار عسلویه در ادامه با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن عزیزمان  به خدمات دولت در بخش های مختلف در شهرستان عسلویه  اشاره و خاطر نشان کرد : خدمات دولت در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در همه حال باید شکر گذار این نعمات باشیم.

ریس شورای اداری شهرستان تصریح کرد : هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی لازم در خصوص فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو نمایند زیرا این امر باعث ایجاد امید،شور و نشاط در بین مردم می شود.

مجید محمودی فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه به افزایش مبالغ ارزش افزوده در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان با افزایش قابل توجه مبالغ ارزش افزوده دیگر نباید دغدغه مالی داشته باشند و تمام پروژ های فعال و قابل تعریف شده را به نحو شایسته ای ادامه دهند و نگذارند خللی در کارها ایجاد شود.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها نیز نهایت همکاری با برنامه های شهرداری ها را داشته باشند تا شاهد تغییر اساسی در مبلمان شهری و روستایی شهرستان عسلویه باشیم و قطعاً این تغییرات ظرف یکسال آینده قابل تحقق است.

فرماندار عسلویه با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد و انتخاب دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا شعارهای دولت تدبیر و امید محقق شود. ایشان افزود: کارمندان با ارائه خدمات بهتر به مردم بایستی ضمینه اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید را فراهم نمایند.

فرماندار  عسلویه با بیان اینکه در هفته دولت امسال بازدید از خانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا، دیدار مسئولین با مردم همچنین افتتاح و شروع عملیاتی عمرانی از جمله مهمترین برنامه های هفته دولت برشمرد.

در پایان اعضای کمیته های پنچگانه هفته دولت انتخاب و بر ضرورت و تعامل و همکاری هرچه بیشتر کمیته ها جهت اجرای باشکوه برنامه ها تاکید نمودند. در ابتدا رئیس شورای آموزش و پرورش گزارش مبسوطی از کلاسهای اوقات فراغت در سطح شهرستان ارائه نمود.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ