تقدیر از حسنوند/ ارتقای عسلویه به شهرستان امر مبارکی است
تاريخ ارسال خبر : 22 آگوست 2013 | ساعت 20:40 | کد خبر: 28152 | sv187 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” وزیر نفت گفت: تسریع در بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی اولویت وزارت نفت است.
زنگنه
به گزارش “عسلویه نیوز” بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در بدو ورود به عسلویه در جمع مسئولان در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و برای توسعه این منطقه اهتمام خاصی داریم.
 
وی افزود: برنامه‌های وزارت نفت تسریع در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز در پارس جنوبی است و برای این مهم تلاش ویژه‌ای داریم.
 
وزیر نفت خاطرنشان کرد: توسعه و بهره‌برداری از میادین مشترک پارس جنوبی در صدر برنامه‌های وزارت نفت قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
 
زنگنه تصریح کرد: برخی فازهای پارس جنوبی از پیشرفت مناسبی برخوردارند و مجموعه وزارت نفت برای تکمیل این فازها مصمم است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی با تقدیر از استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه اضافه کرد: استاندار بوشهر از نیروهای توانمندی است که تعامل خوبی با مجموعه نفت دارد و تلاش وی برای توسعه و پیشرفت استان ارزشمند است.
 
زنگنه بیان کرد: در سفر آینده به پارس جنوبی با مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه نشست‌هایی برگزار می‌کنیم و مسایل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
 
وی با ابراز خرسندی از ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: ارتقای عسلویه از بخش به شهرستان امر مبارکی است و موجبات پیشرفت این منطقه می‌شود.
 
وزیر نفت صبح امروز به منظور بازدید از پارس جنوبی و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست اجرا وارد عسلویه شد.

/سوک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ