اعزام ۱۱۲ مددجو به اردوهای زیارتی
تاريخ ارسال خبر : 22 آگوست 2017 | ساعت 10:04 | کد خبر: 36259 | sv297 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”مدیر کمیته امداد عسلویه از اعزام ۱۱۲ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به اردوهای زیارتی خبر داد.مشهد

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه گفت: در چهار ماه نخست سال جاری با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال ۱۱۲ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان عسلویه به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

سید علی حسینی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه این نهاد موضوعات فرهنگی است، تصریح کرد: در این زمینه علاوه بر ارائه آموزش‌های مختلف در مباحث فرهنگی اردوهای زیارتی نیز برای مددجویان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان عسلویه با بیان اینکه توجه به نیازهای تربیت دینی در جامعه هدف و متناسب‌سازی برنامه‌های اردویی با این نیازها از اهداف اصلی برگزاری اردوهای تربیتی، آموزشی و زیارتی برای مددجویان است، تصریح کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد براساس اسناد بالادستی ارتقای سطح باورهای دینی، اعتقادی و پرورشی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

حسینی با بیان اینکه از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد که با رویکرد پرورشی اجرا می‌شود، اعزام گروه‌های مختلف مددجویی به اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی است، تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های اردویی زمینه لازم برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی فراهم می‌شود.

اعزام مددجویان در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب، مادران و دختران، دختران بازمانده از ازدواج و در شرف ازدواج، سالمندان، مردان سرپرست خانوار و همسران جوان در سه ماهه دوم سال جاری انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که اعزام مددجویان به اردوها در مقایسه با چهار ماه نخست سال ۹۵ رشد صد درصدی را نشان می دهد.انتهای پیام/خ.ع


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ