- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۱ هزار دانش‌آموز استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: ۱۱ هزار دانش‌آموز استان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

خبرگزاری فارس: 11 هزار دانش‌آموز استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرید محبی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از دانشجویان و دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان اظهار داشت: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید ساز و کاری در برنامه‌های اجتماعی خود داشته باشیم تا بتوانیم به جامعه‌ای کارآمد دست یابیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با برنامه‌های گسترده در عرصه‌های علمی توانسته دانشجویان و نخبگانی تربیت کند که در تمامی مراحل و عرصه‌ها به پیشرفت و توسعه آینده ایران اسلامی امیدوارند و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دست همین دانش‌آموزان و دانشجویانی است که به آینده ایران اسلامی امیدوار هستند.

محبی دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: تربیت دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان در استان بوشهر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای کمیته امداد استان است و در تمامی گستره استان شاهد وجود چنین اقشار ارزشمندی هستیم.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر قریب به دو هزار و ۵۰۰ دانشجو و طلبه زیرپوشش وجود دارد و سالانه بیش از ۴۵۰ در رشته‌های مختلف تحصیلی فارغ‌التحصیل و آماده ورود به عرصه کار و اشتغال می‌شوند که ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی برای ایشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مسئول با اشاره به جمعیت بالای دانش‌آموزی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ابراز داشت: بر اساس اطلاعات موجود بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد در استان بوشهر وجود دارد و آمار بسیار بالای قبولی دانشگاه از افتخارات دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در سال ۹۰ با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ایجاد بالغ بر ۷ هزار فرصت شغلی در عرصه‌های مختلف در سطح استانی بوده‌ایم و آمادگی آن‌را داریم که در سال ۹۱ با حمایت‌های مسئولان محترم استانی ۵ هزار فرصت شغلی را سامان‌دهی و ایجاد کنیم.

محبی به برگزاری جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اشاره کرد و اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد برگزاری جشن توانمندسازی چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان خواهیم بود.