- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

باز هنرمندی در بستر بیماری و بی توجهی

مصطفی عبدالهی کارگردان و بازیگر تئاتر که این روزها مراحل مختلف شیمی درمانی را سپری می‌کند هنوز مورد حمایت‌های اساسی از سوی مدیران و مسئولان تئاتر قرار نگرفته‌است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، همسر مصطفی عبدالهی که این روزها در بستر بیماری است و مراحل مختلف شیمی درمانی را سپری می‌کند درباره وضعیت جسمی این هنرمند عرصه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر عبدالهی از شرایط جسمی مناسبی برخوردار نیست و تحت شیمی درمانی است. فعلا باید مراحل شیمی درمانی را سپری کند تا آماده پیوند مغز استخوان شود.

روزبهانه درباره هزینه‌های آزمایشات و شیمی درمانی‌های مدنظر برای مصطفی عبدالهی یادآور شد: هزینه‌های درمان ایشان به طور میانگین بین سه تا چهار میلیون تومان در ماه است و تمامی این هزینه‌ها به صورت شخصی تأمین می‌شوند.

وی درباره وجود حمایت مدیران و مسئولان تئاتر از عبدالهی برای تأمین هزینه‌های درمان تأکید کرد: مدیران و مسئولان حرف‌هایی زده‌اند که هنوز عملی نشده و هنوز هیچ حمایتی از سوی مدیران تئاتری وجود نداشته است.

مصطفی عبدالهی از هنرمندان با سابقه تئاتر ایران است که طی سال‌های گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان با شرایط نامناسبی مواجه شده و چندین بار در بیمارستان بستری شده‌است. وی در حال سپری کردن مراحل مختلف شیمی درمانی است تا بعد از آمادگی لازم پیوند مغز استخوان برای او انجام شود.