- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کمک نقدی کارکنان پالایشگاه جم به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) پالایشگاه جم از کمک نقدی کارکنان پالایشگاه جم به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کمک نقدی کارکنان پالایشگاه جم به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالحسین زمانی بعد از ظهر امروز در آیین جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان اظهار داشت: کمک به هم‌نوعان در اسلام اهمیت زیادی دارد و همه باید در این امور مشارکت کنند.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت پالایش گاز فجر جم افزود: با توجه به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی، جمعی از کارکنان این شرکت تصمیم گرفته‌اند به هم‌نوعان عزیزمان کمک نقدی کنند.

زمانی خاطرنشان کرد: این وجوه نقدی به وسیله “صندوق کمک به ایتام و نیازمندان” پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) که بخشی از کارکنان بسیجی شرکت در آن عضو هستند صورت خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: ان‌شاءلله درآمد یک ماه این صندوق را به مصیبت زدگان آذربایجان اختصاص خواهیم داد و به نوعی خود را در انجام این کار خیر شریک خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: کارکنان بسیجی این شرکت با روحیه ایثار و نوع‌دوستی که دارند در تمام عرصه‌ها تلاش می‌کنند به وظیفه دینی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: همدردی با مصیبت زدگان زلزله اخیر در آذربایجان شرقی وظیفه هر مسلمان است و کارکنان بسیجی شرکت پالایش گاز فجر جم نیز افتخار می‌کنند که یک گام عملی و اگرچه ناچیز برای این مردم عزیز برداشته‌اند.

زمانی اضافه کرد: صندوق جهاد مالی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت پالایش گاز فجر جم با سابقه درخشان خود تاکنون توانسته است نقش موثری در برطرف کردن بخش کوچکی از مشکلات محرومین و نیازمندان جامعه داشته باشد.