- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور پرسپولیسی‌ها با عکس مرادی در دربی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اعلام برخی خبرها می‌خواهند تمرکز علی کریمی را به هم بزنند.


 سعید شیرینی اظهار داشت: پس از اینکه در ۵هفته گذشته به نتایج دلخواه نرسیدیم بچه‌ها با یکدیگر همدل و هم‌قسم شده‌اند که با یک بازی تماشاگرپسند به سه امتیاز دربی که بازی متفاوتی است، برسند.


 وی افزود: متأسفانه برخی‌ در این شرایط خبری مبنی بر احضار کریمی را به باشگاه مطرح کردند و می‌خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند. برخی‌ به دنبال این هستند تا جادوگر خوش‌تکنیک ما یعنی علی کریمی را دچار حاشیه‌ کنند و تمرکز او را به هم بریزند اما این افراد به هدفشان نمی‌رسند.


 شیرینی عنوان کرد: مطمئن هستم علی کریمی روز جمعه در دربی باز هم شایستگی‌های خودش را نشان خواهد داد. آماده این بازی بزرگ و حساس هستیم و امیدوارم با یک برد شیرین ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.


 سرپرست تیم پرسپولیس همچنین در گفت‌وگو عنوان کرد: از طریق روابط عمومی باشگاه در جریان پیشنهاد مجتبی محرمی بازیکن ارزنده و سابق پرسپولیس قرار گرفتیم. پیشنهاد ایشان قطعا اجابت خواهد شد.


 وی گفت: باشگاه پرسپولیس وظیفه خود می داند یاد آنهایی که برای این تیم زحمت کشیده و دار فانی را وداع گفته اند گرامی بدارد. پیشنهاد آقای محرمی، پیشنهادی بسیار خوب است که ما از روابط عمومی باشگاه خواسته ایم اقدامات لازم را انجام دهد تا بازیکنان پرسپولیس با عکس زنده یاد فریبرز مرادی وارد زمین شوند. امیدوارم آقای محرمی هم روز جمعه به استادیوم آزادی بیایند و علاوه بر حمایت از تیم، عکس فریبرز مرادی را به عنوان هدیه ای از کاپیتان تیم دریافت کنند.