- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس با شکست شاهین صدرنشین شد

[1]

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین بوشهر

 با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

 

 

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و شاهین بوشهر از هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.
برای سرخپوشان غلامرضا رضایی در دقیقه ۴ و مازیار زارع در دقیقه ۶۱ گلزنی کردند. تک گل شاهین را هم مهدی نوری در دقیقه ۸۲ وارد دروازه پرسپولیس کرد.
همچنین عبدالله کرمی در دقیقه ۳۲ یک ضربه پنالتی را برای شاهین از دست داد.

علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. وی به حمیدرضا علی عسگر و علیرضا محمد از پرسپولیس و عبدالله کرمی و ایمان حیدری از شاهین بوشهر کارت زرد نشان داد. فغانی همچنین در دقیقه ۶۴ با نشان دادن کارت زرد دوم امیرحسین فشنگچی، بازیکن پرسپولیس را از زمین مسابقه اخراج کرد.
پرسپولیس با این پیروزی در پایان هفته ششم ۱۵ امتیازی شد و با توجه به شکست ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد و شاهین نیز با این شکست با ۵ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، شیث رضایی، حمیدرضا علی عسگر، علیرضا محمد، مازیار زارع، محمد نوری (۵۵ – کریم باقری)، مهدی شیری (۸۳ – محمد پروین)، امیر حسین فشنگچی، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی (۷۵ – ابراهیم شکوری)
سرمربی: علی دایی

ترکیب شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، لک چیرا، احمد آل نعمه، ستار زارع، مهدی نوری، امجد شکوه مقام، محسن ایران نژاد، محمد احمد پوری، ایوان پتروویچ، عبدالله کرمی، ایمان حیدری (۸۵ – اوچه)
سرمربی: حمید استیلی