- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اختصاص ۱۴٫۷ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به آموزش و پرورش جم

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از اختصاص ۱۴٫۷ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اختصاص 14.7 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به آموزش و پرورش جم

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین اسکندری در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین قطب‌های فرهنگی و آموزشی جامعه است و تمامی مسئولان باید به رفع نیازهای این ارگان توجه داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و بهبود و بهسازی وضعیت فضاهای آموزشی یکی از مهم‌ترین نیازهای آموزش و پرورش است که در سال‌های اخیر دولت خدمتگذار توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته و اقدامات گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته است.

اسکندری بیان داشت: اقداماتی که به‌منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان جم صورت گرفته مطلوب است و با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری ۱۰٫۵ درصد از اعتبارات تملک و دارایی شهرستان جم به آموزش و پرورش صورت گرفته است که در توسعه آموزش و پرورش بسیار اثرگذار است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر جذب اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش شهرستان جم نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: با بحث و تبادل‌نظرهای صورت گرفته در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان جم در سال جاری ۱۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات تملک و دارایی به آموزش و پرورش جم اختصاص می‌یابد.

این مسئول اذعان داشت: با اعتبارات در نظر گرفته شده امیدواریم شاهد تسریع در ساخت و اتمام پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان برای تامین فضاهای فیزیکی مورد نیاز باشیم و تمام توان خود را برای تحقق این اهداف مهم به‌کار خواهیم گرفت و لحظه‌ای کوتاهی در مسیر تحقق این هدف شاهد نخواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم با مطلوب‌ ارزیابی کردن عملکرد آموزش و پرورش جم در کنکور سراسری، عنوان کرد: از بین ۱۰۳ نفر که در مناطق ۱۷گانه استان بوشهر رتبه‌های زیر هزار داشته‌اند بیش از ۱۸ نفر از دانش‌آموزان شهرستان جم در کنکور سراسری ۹۱ موفق به کسب رتبه‌های زیر هزار شده‌اند که نشان از استعداد، توانمندی و پشتکار آنان دارد.

اسکندری گفت: در میان گروه‌های مختلف تحصیل، بهترین رتبه کسب شده در این شهرستان را در گروه هنر امین علی‌بابائی دانش‌آموز آموزشگاه علامه حلی با به دست آوردن رتبه چهار کسب کرد و این موفقیت‌ها را به مردم فهیم، فرهنگیان و دانش‌آموزان ساعی شهرستان جم تبریک می‌گوییم.