- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خریدهای جدید همه را تحت تاثیرقرارداده اند

روبرتو دی متئو، مربی ایتالیایی چلسی رضایتش را از خریدهای تابستانی تیمش ابراز کرد . چلسی توانست تا در دیدار دیشب خود مقابل ردینگ از سری بازیهای لیگ برتر، با درخشش خریدهای تابستانی اش با نتیجه ۲-۴ به پیروزی برسد.

به گزارش گل ،در پایان این بازی، دی متئو از ۳ پاس گلی که ادن آزارد به هم تیمی هایش رساند و موجبات گلزنی فرانک لمپارد و گری کیهیل و فرناندو تورس را فراهم کرد نام برد . بدین ترتیب آزارد در دو دیداری که در این فصل برای چلسی برگزار کرده ۵ پاس گل داده. اسکار ، خرید برزیلی چلسی هم در دو بازی به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته و دی متئو به شدت تحت تاثیر عملکرد بازیکنان جدیدش است .

در پایان این مسابقه دی متئو به خبرنگاران گفت:« خریدهای جدید تیم به شدت همه را تحت تاثیر قرارداده اند ؛ البته بازیکنان قبلی ما هم فوق العاده بودند و من از عملکرد تیم در بازی ۴شنبه شب به شدت خوشحال و راضی هستم. آزارد تاثیر پررنگی در تیم داشت و در کنار خوان ماتا بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. آنها خیلی زود همدیگر را پیدا می کنند.»

دی متئو در تمجید از برانیسلاو ایوانوویچ هم گفت:« ایوانوویچ در دو بازی، دو گل زده و این گویای همه چیز در مورد عملکرد خط دفاعی تیم ماست. فکر می کنم که ۴شنبه شب ، شبی رویایی برای ما بود. در بازی با ویگان هم ایوانوویچ فوق العاده بود و من فکر می کنم که او بازیکن ویژه ای است.»

مربی چلسی ادامه داد:« از کسب ۶ امتیاز بعد از ۲ بازی واقعا خوشحال هستیم. از اینکه تیمم در بخش عمده ای از بازی عملکرد خوبی داشت هم واقعا راضی ام. بعد از آنکه ردینگ گل دومش را به ثمر رساند، اندکی خودمان را گم کردیم ولی به جز آن چند دقیقه تیمم خیلی خوب بود و بار دیگر بازی را با اقتدار به پایان بردیم. نمی دانم که تیم ما در صدر جدول می ماند یا نه ولی اگر بازی به بازی پیش برویم و از برد ۴شنبه شبمان لذت ببریم، همه چیز خوب پیش خواهد رفت. از صبح ۵شنبه راجع به بازی بعدی فکر می کنیم.»

گل جنجالی تورس که چلسی را از حریف پیش انداخت حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشت ولی دی متئو اعلام کرد که هنوز صحنه آهسته این گل را ندیده و نمی داند که بازیکنش در آفساید بوده یا نه:« من هنوز صحنه آهسته گل را ندیدم. من داشتم به خط نگهدار نگاه می کردم و او شک زیادی نداشت. پس نمی توانم نظر بدهم.»

داوید لوئیز به دلیل مصدومیت شانس حضور در این بازی را از دست داد؛ حالا دی متئو درمورد او اعلام کرده که لوئیز قادر به همراهی چلسی در بازی شنبه شب مقابل نیوکاسل خواهد بود .