- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

شبکه اصلی آبیاری شبانکاره هفته دولت افتتاح می‌شود

فرماندار دشتستان گفت: با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شبکه اصلی آبیاری شبانکاره هفته دولت افتتاح می‌شود.

خبرگزاری فارس: شبکه اصلی آبیاری شبانکاره هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش “عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد و رونق اقتصادی میهن اسلامی یکی از اساسی‌ترین اهداف و اولویت‌هایی است که دولت خدمتگزار به آن توجه داشته و تمامی فعالیت‌های خویش را منطبق بر این مهم تدوین کرده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: کشاورزی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌هایی است که دولت برای توسعه اقتصادی ایران اسلامی به آن توجه داشته و اجرای طرح توسعه کشاورزی در سراسر کشور و توجه به توسعه و گسترش زیرساخت‌های کشاورزی از اقدامات دولت برای دسترسی به این هدف است.

خسروی بیان داشت: در هفته دولت بر اساس اقدامات صورت گرفته شاهد بهره‌برداری و افتتاح از طرح‌ها و پروژه‌هایی هستیم که در رونق کشاورزی منطقه بسیار اثرگذار هستند و با تلاش‌های گسترده مسئولان شهرستانی در طول سال‌های گذشته شاهد این اقدامات بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: شبکه اصلی آبیاری شبانکاره و بند انحرافی آن از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌هایی هستند که در طول هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسند و بهره‌برداری از آن تحولات عظیمی در صنعت کشاورزی شهرستان دشتستان به وجود می‌آورد.

این مسئول در خصوص اعتبارات مربوط به اجرای این طرح عمرانی کشاورزی ابراز داشت: بر اساس اطلاعات موجود برای اجرای این طرح استراتژیک کشاورزی در شهرستان دشتستان ۸۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: افتتاح ایستگاه پمپاژ کانال حاج مهدی در سعدآباد از دیگر پروژه‌های مهمی است که در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

خسروی در ارتباط با کارکرد ایستگاه پمپاژ کانال حاج مهدی اذعان داشت: این طرح برای انتقال آب از رودخانه شاپور به کانال حاج مهدی و تامین آب اراضی کشاورزی و نخیلات در منطقه سعدآباد است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته توسط مدیران شهرستان به‌منظور توسعه و ارتقای سطح صنایع کشاورزی شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر بی‌نظیر است و به حول و قوه الهی در مدت آتی شاهد گسترش این فعالیت‌ها در سطوح شهرستانی خواهیم بود.