- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افنبرگ: خاوی مارتینس ۴۰ میلیون یورو نمی ارزد

افنبرگ امیدوار است در صورت انجام این انتقال، مارتینس خیلی زود در ترکیب بایرن جا بیفتد هرچند در مورد توانایی های این بازیکن تردید دارد.


اشتفان افنبرگ، ملی پوش سابق آلمانی، خاوی مارتینس ارزش ۴۰ میلیون یورویی که باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد برای او بپردازد را ندارد.

باشگاه باواریایی به شدت خواهان به خدمت گرفتن این ملی پوش ۲۳ ساله اسپانیایی است اما علی رغم موافقت بایرن با درخواست ۴۰ میلیون یورویی باشگاه باسکی، مدیران بیلبائو هنوز با این انتقال موافقت نکرده اند.

او در گفتگو با نشریه تی زد گفت:” امیدوارم او در بایرن خیلی خوب کار کند و به یکی از ستاره های بوندس لیگا تبدیل شود و به آنها در رسیدن به قهرمانی بوندس لیگا کمک کند. هرچند خرید او ریسک بزرگی است. از خودم می پرسم آیا او ارزش این پول را دارد زیرا فکر نمی کنم این طور باشد.

برای من خیلی عجیب است زیرا بایرنی ها سخت به دنبال او هستند. او حتی در تیم ملی اسپانیا هم ثابت بازی نمی کند. بله او قهرمان جهان و اروپا شده اما در یورو ۲۰۱۲ تنها ۲۵ دقیقه بازی کرد.

واضح است که او با ستاره هایی بزرگی مانند ژاوی و اینیستا قابل مقایسه نیست. به همین دلیل است که فکر می کنم او ارزش این همه پول را ندارد.”