- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

گیگز: خرید فن پرسی یک پیغام مهم به رقبا بود

این ستاره هلندی چند روز قبل با انتقالی ۲۴ میلیون پوندی از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و در اولین دیدار فصل مقابل اورتون برای شیاطین سرخ به میدان رفت.


رایان گیگز، هافبک باتجربه منچستریونایتد، معتقد است پیوستن رابین فن پرسی به منچستریونایتد، یک پیغام بزرگ برای رقبای این باشگاه در لیگ برتر بود.

این ستاره هلندی چند روز قبل با انتقالی ۲۴ میلیون پوندی از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و در اولین دیدار فصل مقابل اورتون برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

فن پرسی پس از این انتقال گفت که علی رغم پیشنهادهایی که از یوونتوس و منچسترسیتی داشت، کودکش درونش به او گفت که به منچستریونایتد برود و اکنون، گیگز خوشحال است که این باشگاهی بازیکنی را به خدمت گرفته که می تواند یک قهرمانی دیگر برای آنها به ارمغان بیاورد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:” خرید فن پرسی یک پیغام بزرگ بود. فوق العاده است که بازیکنی به باشگاه می آید و اعلام می کند که دوست داشته به این باشگاه ملحق شود.

این باشگاه همیشه به دنبال رسیدن به قهرمانی در جام های مختلف است وبازیکنان باید به این خاطر به اینجا بیایند. در تیم روحیه فوق العاده ای وجود دارد و ما از بهترین امکانات برخورداریم. در این باشگاه، شما برای یک سرمربی بزرگ بازی خواهید کرد. امتیازهای زیاد دیگری نیز در این باشگاه وجود دارد.”

منچستریونایتد در اولین دیدار فصل در خانه اورتون ۱-۰ شکست خورد اما گیگز اکنون روی اولین دیدار خانگی فصل مقابل فولام تمرکز کرده است.

” تماشاگران همیشه شور و شوق زیادی برای اولین دیدار خانگی فصل دارند. آنها می خواهند بار دیگر تیم و بازیکنان جدید را ببینند.

من بیش از همیشه، نسبت به این فصل هیجان دارم. همیشه وقتی به فصول پایانی دوران حرفه ای تان می رسید، تلاش بیشتری به خرج می دهید و من هم از این مسئله مستثنی نیستم. نمی توانم بیش از این برای دیدار مقابل فولام صبر کنم.”