بازدید سرزده فرماندار از بیمارستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2014 | ساعت 8:29 | کد خبر: 31913 | sv96 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در ساعت یک بامداد فرماندار عسلویه به اتفاق هیئت همراه به صورت سرزده از بیمارستان تامین اجتماعی بازدید کردند.بیمارستان1

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” بامداد امروز حسن اسماعیلی فرماندار به همراه سید محمد احمدپور بخشدار مرکزی و حسن علیزاده مشاور خود در امور اجرایی این فرمانداری به صورت سرزده با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان عسلویه از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

فرماندار عسلویه طی این دیدار از نحوه خدمات‌رسانی به بیماران اطلاع یافته و با کادر درمانی،پرستاران و مدیریت بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسن اسماعیلی در حاشیه این بازدید طی سخنانی تاکید کرد: افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی و بهداشتی از مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و فرمانداری عسلویه باجدیت اجرای برنامه‌ها و تحقق اهداف دولت در این زمینه را پیگیری می‌کند.

وی افزود: هدف از حضور در این ساعات از نیمه شب بررسی مشکلات و رفع نواقص موجود در این بیمارستان جهت افتتاح رسمی آن در هفته دولت است و انشاءالله رضایتمندی مردم در دولت تدبیر و امید بیش از پیش افزایش یابد.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مناسب به آنها باید اولویت اصلی پرسنل شاغل در این بیمارستان باشد.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ