لزوم استخدام جوانان بومی عسلویه در پتروشیمی‌های عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2014 | ساعت 8:34 | کد خبر: 31916 | sv135 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه بر لزوم استخدام جوانان بومی عسلویه در پتروشیمی‌ها تاکید کرد.فرماندار 5

به گزارش عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر در سالن اجتماعات شهرداری نخل تقی اظهار داشت: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارند و تقویت شوراها امری لازم است.

وی افزود: شهرستان عسلویه دارای موقعیت خاصی است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت مردم در نقاط شهری و روستایی اهتمام ورزیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: سرکشی به مناطق مختلف شهرستان به منظور آشنایی با مشکلات و معضلات موجود انجام شده و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

اسماعیلی تصریح کرد: همکاری مجموعه شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه عسلویه با محیط پیرامونی مورد توجه و تاکید قرار دارد و همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تعهدات وزارت نفت در منطقه از دغدغه‌های مسئولان و مردم عسلویه است که امیدواریم با تدبیر مسئولان انجام شود.

فرماندار عسلویه خواستار استخدام جوانان بومی عسلویه در پتروشیمی‌های عسلویه شد و گفت: اشتغال جوانان بومی عسلویه در شرکت‌های پتروشیمی و نفت و گاز این شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود و برای تامین نیروهای دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف در این شهرستان، اولویت با جوانان بومی است.

اسماعیلی تاکید کرد: از جوانان بومی شهرستان عسلویه نیز انتظار داریم با فراگیری تخصص‌های لازم در راستای اشتغال در شرکت‌های منطقه آمادگی لازم را داشته باشند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ