افتتاح ۳۵ پروژه بزرگ عمرانی عسلویه در هفته دولت
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2014 | ساعت 8:55 | کد خبر: 31922 | sv91 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از افتتاح ۳۵ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه به مناسبت هفته دولت خبر داد.فرماندار6

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت صادقانه در نظام اسلامی هستند و همه مسئولان باید از این بزرگواران الگوبرداری کنند.

وی افزود: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و تعالی در حرکت است و روز به روز نیز شاهد اعتلای بیشتر نظام در تمام عرصه‌ها هستیم که باید این روند تداوم یابد.فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصتی برای ارتباط بیشتر مردم و مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم با خدمات دولت در حوزه‌های گوناگون آشنا شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم در ارتباطات مستقیم با مسئولان و مدیران می‌توانند مشکلات و معضلات خود را مطرح کرده و مسئولان نیز باید در برطرف ساختن مشکلات گام بردارند.

وی اضافه کرد: امسال پروژه‌های متنوعی در هفته دولت در عسلویه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد و استاندار بوشهر نیز در هفته دولت به عسلویه سفر خواهد کرد.

اسماعیلی از افتتاح ۳۵ پروژه بزرگ عمرانی در عسلویه به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: امسال در هفته دولت تعداد ۳۵ پروژه قابل افتتاح در شهرستان عسلویه با اعتبار بالغ بر ۶۷۰ میلیارد ریال داریم که امیدواریم رضایت خاطر مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: همچنین امسال تعداد ۳۲ پروژه قابل کلنگ‌زنی نیز با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در عسلویه خواهیم داشت.فرماندار عسلویه با تاکید بر لزوم استقرار ادارات و نهادهای مختلف در عسلویه گفت: پیگیر راه‌اندازی دفاتر ادارات مختلف در شهرستان عسلویه هستیم که امیدواریم به زودی محقق شود.انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ