نماز جماعت و جمعه مصادیق یکپارچگی دینی است
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2015 | ساعت 9:43 | کد خبر: 33874 | sv130 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: نماز جماعت و جمعه مصادیق یکپارچگی دینی است.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع فعالان قرآنی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه با تبریک دهه کرامت ویژگی‌های مهم مسلمانان را برشمرد و اظهار داشت: اتحاد و وحدت مهم‌ترین خصوصیات مسلمانان است که این مهم در قرآن کریم تاکید شده است.

وی با بیان اینکه دین اسلام جایگاه مهمی در ابعاد گوناگون دارد، بیان کرد: دین اسلام در بُعد اجتماعی با عنایت به برکات آثار وحدت و یکپارچگی در بسیاری از برنامه‌هایش تکیه و تاکید کرده است.

امام جمعه عسلویه بر ضرورت اتحاد و وحدت مسلمانان تأکید کرد و افزود: یکی از مصادیق مهم وحدت و یکپارچگی دینی، همین نمازهای جمعه و جماعت است.

هاشمی‌نژاد با استناد به آیات و روایات درباره اهتمام به نشر فرهنگ قرآنی و نیز اقامه نماز گفت: ترویج فرهنگ قرآن و عمل به آن و اقامه نماز امری مقدس و وظیفه‌ای همگانی است.

وی سالروز ورود آزادگان را گرامی داشت و گفت: آزادگان، نماد شرف و عزت کشور هستند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه  نیز نماز را به عنوان فریضه‌ای الهی، مورد تاکید خداوند متعال در قرآن کریم دانست و تصریح کرد: ارائه خدمت در زمینه اقامه نماز اجری فراوان نزد ایزد منان دارد.

شیخ ابراهیم محمدی نماز را نمایش اقتدار اسلام دانست افزود: امروز نمازهای جمعه و جماعت نمایشی از اقتدار اسلام و امت اسلامی است.

وی در پایان توجه و عمل به قرآن را امری ضروری دانست و بیان کرد: راه نجات امت اسلام عمل به قرآن کریم است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ