هزینه سفر ۱۱ دانشجوی اهل سنت عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2015 | ساعت 12:37 | کد خبر: 33880 | sv105 | چاپ این مطلب

با حضور خدام رضوی، اختتامیه جشنواره قرآن و نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان و طلاب علوم دینی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر برگزار شد.قرآن

با حضور خدام رضوی، اختتامیه جشنواره قرآن و نهج‌البلاغه ویژه دانشجویان و طلاب علوم دینی کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر برگزار شد.

خبرگزاری فارس: پایان جشنواره قرآن و نهج‌البلاغه دانشجویان و طلاب علوم دینی کمیته امداد بوشهر

به گزارش اتحادخبر، احمد لطفی صبح امروز در این آیین اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر ۷۵۰۰ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت خود دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: تعداد ۵۰۰ نفر از این افراد به فعالیت در زمینه استعدادهای قرآنی، فرهنگی و ورزشی و نهج‌البلاغه می‌پردازند. 

امام‌ جمعه اهرم تنگستان نیز گفت: امروز جای‌‌جای ایران اسلامی از جمله آب‌های نیلگون خلیج‌فارس بوی رضوی به خود گرفته و کوچه‌های شهرهای استان بوشهر معطر از عطر رضوی است.

راستگو تبیین کرد: استقبال از کاروان مردمی زیرسایه خورشید نشان از علاقمندی مردم این دیار به ائمه اطهار(ع) و ولایت دارد.

امام‌جمعه اهرم متذکر شد: هزینه سفر ۱۱ دانشجوی اهل سنت عسلویه از سوی دفتر امام‌ جمعه تقبل شده است و افتخار می‌کنیم که بتوانیم کوچک‌ترین قدمی در این راه برداریم.

راستگو تأکید کرد: میان شیعه و سنی هیچ تفاوتی وجود ندارد و همه ما مسلمان هستیم، اما هدف و توطئه دشمنان دین اسلام تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است که باید خیلی هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر شیفته امام رضا (ع) هستند، توضیح داد: در گذشته مردم ۷ شبانه‌روز مسیر را طی می‌کردند و به زیارت امام رضا(ع) می‌رفتند و حاجت می‌گرفتند.

منبع: اتحادخبر


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ