دیدار فرماندار و مسئولین با خانواده های شهداء و ایثارگر شهرستان
تاريخ ارسال خبر : 23 آگوست 2016 | ساعت 11:19 | کد خبر: 31748 | sv131 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار به همراه مجموعه مدیران و مسئولین در قالب گروه‌های مختلف با خانواده‌های معظم شهیداء و ایثارگر شهرستان دیدار کردند.شهداء

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این دیدارها که با هدف بزرگداشت و قدردانی از مقام شهدا و تکریم خانواده شهیدان انجام شد در قالب گروه‌های مختلف ظرف یک روز از چندین خانواده شهید و ایثارگر در سطح شهرستان دیدار به عمل آمد.

فرماندار عسلویه در حاشیه این دیدارها در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از افتخارات مسئولین خدمت به خانواده شهداء و ایثارگران در صحنه‌های مختلف است، گفت: احیاء حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان و جدیت در امور فرهنگ خانواده‌های شاهد از مهمترین اهداف این دیدارهاست.

نادری افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام تجلیل و تکریم و دیدار صمیمانه از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را امری ضروری برشمرد.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ