تخصیص ۱۴ میلیارد ریال برای توسعه ورزش در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 23 آگوست 2016 | ساعت 23:03 | کد خبر: 35380 | sv133 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۴ میلیارد ریال برای توسعه ورزش در این شهرستان خبر داد.ورزشکاران

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر نخستین روز هفته دولت در جمع ورزشکاران شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در نظام ما دولت‌ها برخواسته از خود ملت هستند و تمام بخش‌های حاکمیت به طور مستقیم یا تغییر مستقیم توسط ملت انتخاب می‌شوند.

فرماندار عسلویه در ادامه خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید دولتی است بر پایه خرد جمعی، نگاه ویژه به مشارکت و پاسخگو که به صورت صادقانه دست آوردها و مشکلات و نارسایی‌ها را با مردم در میان می‌گذارد و این دولت با اجرای طرح‌هایی مانند طرح تحول نظام سلامت کمک‌های زیادی به اقشار آسیب پذیر کرده است.

نادری ابراز داشت: دولت در شرایطی کشور را تحویل گرفت که ما از همه سو دچار تحریم بودیم، در فروش نفت دچار مشکل بودیم و از تورم حدود ۴۰ درصدی رنج می‌بردیم که هم‌اکنون بخش عمده مشکلات برطرف شده است.

وی در ادامه افزود: در دولت قبل، پرونده کشور ما در شورای امنیت مطرح بود که بعد از برجام شرایط کشور عادی شد و ما به راحتی می‌توانیم نفت مان را به فروش برسانیم و در بازارهای جهانی به فعالیت بپردازیم.

نادری در ادامه به نقش و جایگاه ورزش در نشاط و شادابی عمومی جامه اشاره و به پرداختن به ورزش قهرمانی تاکید کرد و گفت: اولویت اول و دوم شهرستان بحث آموزش و ورزش است زیرا کار پایه‌ای و اصولی در این بخش‌ها است و توسعه منابع انسانی را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: دیگر زمان نگاه سخت‌افزاری به امور گذشته است و کم و بیش از زیر ساخت‌های لازم برخوردار هستیم و البته باید نگاه مسؤولین حرکت به سمت کار های نرم‌افزاری و روبنایی تغییر کند.

فرماندار عسلویه از تخصیص ۱۴ میلیارد ریال برای توسعه ورزش در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در اعتبارات سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای تعمیر و ۱۵۰ میلیون تومان نیز برای تجهیز فضا های ورزشی و ۹۰۰ میلیون نیز برای ساخت سالن ورزشی عسلویه و همچنین ۲۰۰ میلیون تومان نیز به منظور ساخت خانه جوان عسلویه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همه شرکت‌های فعال در منطقه، شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بر اساس قانون باید بخشی از بودجه خود را صرف فعالیت‌های ورزشی کنند و ما به جد به دنبال تحقق این مسأله هستیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ