ماندگار سی سال خاک خورده شهرداری است
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2017 | ساعت 14:01 | کد خبر: 36266 | sv374 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” یک شهروند عسلویه ای در یادداشت خود در واکنش به انتقاد از شهردار سابق عسلویه گفت: مانگار سی سال خاک خورده شهرداری است.ماندگار

به این تیتر دقت کنید ” دکتر ماندگار در اتاق شیشه ای “ آن را به دکتر ماندگار نسبت داده اند به شهرداری که با دوجرخه به اداره می امد و لباسش از لباس تمام کارمندانش ساده تر است.

تیتر این است شما قضاوت کنید
گزینه اصلی شهرداری جم ، ورشکست کننده شهرداری عسلویه
به گزارش ” عسلویه نیوز” شهروند عسلویه در یادداشت خود اینگونه به شایعات حول محور شهردار سابق عسلویه واکنش نشان داد و نوشت: ماندگار سی سال خاک خورده شهرداری است او کارش را با شهرداری اهرم شروع کرد در ضمن دانشجوی دکترای علوم سیاسی در دانشگاه تهران است و سپس شهردار خارک شد و پس ار این در قامت قائم مقام شهرداری بوشهر در امد در این میان برهه چندین پست مدیرتی در حوضه وزارت کشور گرفت و سپس به سمت شهردار عسلویه منصوب شد.

متاسفا نه نویسنده مطلب فوق الذکر یدون توجه به این سوابق این تیتر را زده است که باید متذکر شوم شهرداری مانند بورس نیست که همه به اسناد مالی آن دست پیدا کنند در ضمن اسناد مالی شهرداری کتاب جیبی نیست که هر کسی بتواند به آن دست پیدا کند و آن را در اختیار روزنامه نگاری قرار دهد.

به نظر نوعی کم دقتی به همراه غرض ورزی و شاید بی دقتی صرف منجر به چنین اشتباهی شده است زیرا دیروز اولین روز کاری شورا ها بوده است و انجام این تجزیه و تحلیل ها وقت بیشتری می خواهد و باید اسناد مالی زیادی زیر و رو شوند تا به این نتیجه برسیم و ببینیم وضعیت بدهکاری و بستانکاری شهرداری چگونه است این در حالی است که اعضای شورای محترم شهر عسلویه نصف روز دیروز را هم درگیر مراسم تحلیف و این گونه تشریفات بوده اند.

در این مجال برای تشریح بیشتر عملکرد دکتر ماندگار مصاحبه ای را که ایشان با دوستم مهرداد جشنی پور انجام داده رامی آورم

شهردار عسلویه:
شش پروژه بزرگ در عسلویه به بهره‌برداری می‌رسد/مروری بر فعالیت چهار ساله شهرداری

سوک: شهردار عسلویه گفت: هم‌زمان با هفته دولت، شش پروژه بزرگ خدمات شهری در عسلویه استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سوک، علی ماندگار در نشست با اعضاء قدیم و جدید شورای شهر عسلویه و مردم این شهر اظهار داشت: شهرداری عسلویه به عنوان یک در گرانبها در کنار ساحل زیبا و قشنگ خلیج فارس و یکی از پتانسیل‌های مهم اقتصادی ایران و استان بوشهر در پارس جنوبی واقع شده است.

وی افزود: در طی این چهار سال به همراه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری و شورا با تعامل منطقی نسبت به پیگیری و انجام امورات توجه و اهتمام جدی مبذول داشته‌ایم که سبب شد یک شهر توسعه یافته در ان منطقه از جغرافیای کشور واقع شده است.

شهردار عسلویه تصریح کرد: در در سال ۹۳ بیست و سه میلیارد تومان، در سال ۹۴ بیست و چهار میلیارد تومان، در سال ۹۵ سی‌میلیارد تومان و شش ماهه اول ۹۶ ده میلیارد تومان بودجه داشته‌ایم که نشان می‌دهد سالانه شاهد رشد بودجه شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: از محل این درآمدها در سال ۹۳ بابت هزینه پسماند دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، در سال ۹۴ سه میلیارد تومان، در سال ۹۵ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و شش ماهه اول سال ۹۶ دومیلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

ماندگار عنوان کرد: در بحث فضای سبز سال ۹۳ دومیلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، در سال ۹۴ سه میلیارد تومان، در سال ۹۵ دو‌ میلیارد و ۳۰۰ میلیونتومان و شش ماهه اول سال ۹۶ دومیلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آموزش کارکنان و وضعیت معیشتی و بهداشتی، حقوق کارکنان و مزایا و ماموریت، بهبود وضعیت ترافیک، تعمیر ماشین‌الات اداری و عمرانی و هزینه سوخت، خرید زمین جهت اجرای پروژه عمرانی، بازسازی معابر از محل اعتبارات ارزش افزوده و بهبود محیط شهری هم از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین و پرداخت گردیده است.

وی یادآور شد: شهرداری عسلویه با هماهنگی استانداری بوشهر و فرمانداری نسبت به ایجاد و تکمیل ساختمان بیست واحدی جهت استقرار ادارات مورد نیاز شهر و همچنین تعیین محل استقرار اداره ثبت و اسناد و املاک اقدام کرده است.

شهردار عسلویه با اعلام این که همه زیرساخت‌های لازم مهیا شده و در اختیار آنان قرار گرفته است، گفت: محل استقرار ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرداری است و تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تکرم مردم در نظر گرفه است.

ماندگار در خصوص استقرار گمرک تجاری عسلویه گفت: به دستور استاندار و معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و هماهنگی فرمانداری عسلویه، شهرداری و شورای عسلویه زمین و مجوزهای لازم جهت ساخت گمرگ صادر کزده‌اند که قرار است امسال از مهر ماه نسبت به شروع گمرک تجاری اقدام شود که همه مزایا و امتیازهای لازم از سوی شورای اسلامی شهر عسلویه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی به ساخت دو پهلوگیر جهت لنج‌های بومیان اشاره کرد و افزود: تمامی این فعالیت‌ها و برنامه‌های عمرانی با مجوز شورا و پیگیری آنان صورت پذیرفته است .


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ