- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

رتبه نخست منطقه عسلویه در کنکور سراسری

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از کسب رتبه نخست منطقه عسلویه در کنکور سراسری در بین مناطق هفده‌گانه استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رتبه نخست منطقه عسلویه در کنکور سراسری

به گزارش”عسلویه نیوز” اسماعیل احمدی شامگاه پنجشنبه در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی عسلویه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق به منظور توسعه و پیشرفت سطح علمی دانش‌آموزان در عسلویه یکی از اهداف مهمی است که مدیران آموزش و پرورش این منطقه با دقت تمام در سال‌های جاری برای تحقق آن تلاش کرده و به نتایج ارزشمندی در این زمینه رسیده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطر نشان کرد: کیفیت‌بخشی به امر آموزش از اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که در این زمینه به آن توجه داشته‌ایم و با همکاری مدیران مدارس و کارشناسان آموزش و پرورش توانسته‌ایم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

احمدی به وضعیت دانش‌آموزان عسلویه در امتحانات نهایی مقطع متوسطه بیان داشت: دانش‌آموزان رشته تجربی این منطقه، رتبه دوم در بین ۱۷ منطقه استان بوشهر کسب کردند و افتخاری دیگر در دفتر افتخارات طلایی آموزش و پرورش عسلویه به ثبت رساندند.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری امتحانات نهایی به صورت هماهنگ کشوری، این امتحانات یکی از شاخص‌های ارزشمندی است که می‌توانیم سطح دانش‌آموزان منطقه را با دانش‌آموزان استان و کشور مقایسه کنیم و کسب این رتبه نشان از عملکرد مطلوب و سطح بالای فعالیت‌های آموزشی در منطقه عسلویه دارد.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان این منطقه از دلایل مهم در موفقیت این دانش‌آموزان است و در این راستا از بخشدار ویژه عسلویه و سازمان منطقه ویژه باید کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد، زیرا اعتباراتی را در اختیار ما گذاشتند تا بتوانیم برای دانش‌آموزان خود کلاس‌های تقویتی برگزار کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش عسلویه در بحث ارتقای دانش‌آموزان خود برنامه‌های جامع و متنوعی داشته افزود: علاوه بر برگزاری مداوم کلاس‌های تقویتی، آزمون‌های منظم و منسجم و همچنین ارتقای مدیران و معلمان متخصص از جمله فعالیت و برنامه‌های مؤثر آموزش و آموزش و پرورش عسلویه برای موفقیت هر چه بیشتر دانش‌آموزان این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در سال‌های آتی نیز تداوم خواهد داشت تصریح کرد: عسلویه در تمامی رشته‌ها از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه با اشاره به جایگاه منطقه عسلویه در کنکور سراسری گفت: بخش ویژه عسلویه در کنکور امسال موفق به کسب رتبه نخست استان بوشهر شده است.