دیدار نماینده مردم در مجلس با رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 25 آگوست 2013 | ساعت 16:38 | کد خبر: 28186 | sv91 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در اولین روز از آغاز هفته دولت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با روسای شورای اسلامی شهرستان عسلویه دیدار کرد.

10
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” دکتر شیخ موسی احمدی در دیداری که با روسای شورای اسلامی شهرستان عسلویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری صورت گرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظعهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی مخلص بودند که برای رضای خدا گام برداشتند و برای رضای حق حرکت کردند و این چنین گامی باعث جاویدان شدن نام آنها شد.

وی درادامه به اسئله مطرح شده از سوی روسای شوراهای اسلامی پرداخت و اظهار نمود: در همه رویدادهایی که صورت می گیرد بایستی این دیدار ها و بحث هایی که مطرح می شود بصورت تریبون آزاد و شفاف مطرح گردد و بنده از بذل توجه فرماندار و معاونین ایشان کمال تشکر را دارم که چنین جلسه ای در آغاز هفته دولت ترتیب دادند.

شیخ موسی احمدی در برابر سوال یکی از روسای شوراهای اسلامی که عنوان نمود شما شهرستان عسلویه را سه طلاقه نموده اید و پلی که بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین ایجاد شده را به کلی تخریب نموده اید اینگونه جواب داد: زندگی بسیار پر فراز و نشیب و در مقاطعی بسیار حساس می باشد و باید توجه د اشته باشیم که در برابر صحبت ها و جبهه گیری هایی که انجام می دهیم یک روز که روزیوْمَ تُبْلَى السَّرَائِرُ است در مقابل دیدگان ما خواهند گذاشت و آن روز باید پاسخگوی عمل خود باشیم.
وی افزود: بنده در مجلس و در محضر قرآن سوگند یاد نموده ام اگر بنا بر مواضعی باشد که باید گرفته شود اساساً مواضع مبتنی بر مستندات و قرائن موجود بر واقعیت است و آنوقت است که در مقابل آن موضع می گیرم.

نگرش دولت باعث عدم حضور در جلسات تودیع و معارفه

نماینده مردم شهرستان های عسلویه،جم،دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی عدم حضور در مراسم افتتاحیه فرمانداری عسلویه و بخشداری چاه مبارک را نوع نگرش دولت بیان نمود و تصریح کرد: نگرش دولت این بود که در بحث معرفی فرمانداران و استانداران هیچگونه نظری از نمایندگان مردم در مجلس گرفته نشود و این نگرش را نوعی توهین و جفا می دانستم که بنده در هیچ جایی و در هیچ شهرستانی که تودیع و معارفه برگزار شده حضور نداشتم چرا که دیدگاه دولت دیدگاه اصولی و کارشناسی نبود.

محقق شدن ۵۰% در صد اشتغال نیروی بوی در اولویت برنامه ها/ به خودم نمره ۲۰ می دهم

شیخ موسی احمدی به مسئله مطرح شده در رابطه با اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: با سفر وزیر نفت به عسلویه بنده ۴ سوال منطقه ای از ایشان داشتم و به ایشان عرض نمودم شما به منطقه ای ورود کرده اید که صد در صد آن انرژی است و در صدر آن بحث اشتغال وجود دارد و اساساً در جهت ۵۰% در صد اشتغال نیروی بومی چه تدابیری اندیشیده شده است.
دوم اینکه بحث پروژه های مصوب مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری  است و آیا شنا نسبت به این پروژه ها پایبند هستید یا خیر که بعضی از این پروژه ها نیمه کاره  و یا رها شده اند  و سومین سوال بنده که خیلی  هم ضروری و اساسی بود  بحث پدافند عامل بود و به محضر ایشان اعلام نمودم در بحث  پدافند غیر عامل در شهرستان عسلویه فاجعه اتفاق افتاده است و اساسا درپارس شمالی نیز همین اتفاق رخ خواهد داد؟
چهارمین سوال  بنده از وزیر نفت در بحث  زیست دریایی و زیست محیطی بود که در این خصوص بایستی نگاه جامع و کارشناسی صورت گرفته شود و یکی از دغدغه های اصلی ما نیز بشمار می آید و باید این مشکلات مرتفع شود.
وی اظهار داشت: خوشبختانه نگاه وزیر نفت نگاه مثبت و خوشایندی برای منطقه بخصوص شهرستان عسلویه خواهد بود کما اینکه در مصاحبه های خود به صراحت از توجه خاص منطقه ویژه به محیط پیرامونی خود اشاره نمودند و محقق شدن ۵۰% در صد اشتغال نیروی بومی را در اولویت برنامه های کاری قرار داده اند و با پیگیری هایی که صورت گرفته برخلاف عزیزان که نمره صفر را به بنده می دهند نمره ۲۰ را به خودم اختصاص می دهم چرا که هر آنچه داشتم در توان داشتم برای محقق شدن این موضوع گذاشتم.

تبدیل دی کلینیک به بیمارستان دلیل تاخیر در راه اندازی

موسی احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دلیل تاخیر در راه اندازی  بیمارستان تامین اجتماعی تبدیل  وضعیت آن از دی کلینیک به بیمارستان ۳۲ تختی عنوان نمود و خاطر نشان کرد: در ابتدا  باید این موضوع را مطرح نمایم که بیمارستان عسلویه یک دی کلینیک بود و ذره ذره اقدامات صورت گرفته  توسط  یک تیم کارشناسی  آسیب شناسی شد و در مقابل گزارش های منفی ارائه شده از سوی جناح های مخالف به شدت ایستادگی نمودیم و خواسته به حق مردم که داشتن یک بیمارستان بود را توانستیم به صورت مصوبه در آوریم و دی کلنیک را به بیمارستان ۳۲ تختخوابی تبدیل نماییم.

وی افزود : خوشبختانه تجهیزات بیمارستان خریداری شده و هم اکنون  بدنبال ثبت چارت سازمانی بیمارستان هستیم که امیدوارم این امر هر چه سریعتر تحقق پیدا کند و شاهد راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان عسلویه باشیم.

ایجاد  دفتر در مرکز شهرستان بعنوان پل ارتباطی

نمایند مردم دیر ، عسلویه ، کنگان و جم  از ایجاد دفتر در مرکز شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد : ایجاد دفتر نماینده مردم در مجلس  آن هم در مرکز شهرستان  از اقدامات  مهمی خواهد بود   که در آینده  ای نزدیک راه اندازی  خواهد شد تا مردم بتوانند مشکلات  و موانع  موجود را راحت تر با ما درمیان بگذارند و ما نیز در حل آنها کوتاهی نخواهیم کرد.

شیخ موسی احمدی در پایان جلسه اظهار داشت: از عزیزان حاضر تقاضا دارم کارها را بصورت منطقی دنبال کنند و بر اساس شنیده ها گام برندارند و این را بدانند که پیوندمان با مردم پیوندی ناگسستنی است و قطعاً حضور ما فعال تر از گذشته خواهد شد زیرا مسئولیتی که بر عهده گرفته ایم تا آخرین روز این مسئولیت را بصورت جدی و با تمام قوا در حل مشکلات گام برخواهیم داشت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ