پیام نماینده بوشهر به مناسبت هفته دولت
تاريخ ارسال خبر : 25 آگوست 2014 | ساعت 8:22 | کد خبر: 31939 | sv85 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

هفته نخست شهریور ماه که به مناسبت شهادت دو بزرگ مرد و رجل سیاسی اجرایی یعنی شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است یادآور خاطره دو اسوه تقوی، اخلاص و اوج روحیه خدمتگزاری در نظام دینی است.

فلسفه این نامگذاری ضرورت تبعیت و تاسی دولت های بعدی از این الگوی عملی است و در منظر عامه مردم که کامل ترین محک شناسایی کارآمدی دولت ها و سلامت آنها در خدمت به جامعه دینی است، هرکدام از یک درجه موفقیت بهره مند بوده و می توانند بهره مند باشند.

قطعا یکی از مهمترین عوامل موفقیت دولت ها، نیروی انسانی کارآمد و کارمندان تلاشگری است که با تمام توان از هیچ کوششی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی دریغ نداشته و عمر شریف خود را در این راه مصروف می دارند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه ام ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند به عموم پرسنل سخت کوش ادارات مختلف، بر روح بلند شهیدان والامقام این هفته درود می فرستم و همگان به ویژه دولتمردان را به تاسی از روش و منش آن دو شهید اسوه ی میدان اخلاص در خدمتگزاری دعوت می نمایم.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "پیام نماینده بوشهر به مناسبت هفته دولت"

  1. مهاجر دیر گفت:

    نماینده محترم مجلس ؛ لطفا جواب کوبنده و قاطع در برابر حرف های غیر منطقی استاندار فارس و دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز(http://dorahak.com/news/41466/comment-page-1#comment-9592) بدید.

ارسال یک پاسخ