افتتاح ۹ پروژه بسیج سازندگی در شهرستان کنگان
تاريخ ارسال خبر : 25 آگوست 2014 | ساعت 8:39 | کد خبر: 31943 | sv78 | چاپ این مطلب

فرماندار کنگان از افتتاح ۹ پروژه بسیج سازندگی در شهرستان کنگان خبر داد.

عباس تبرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه فعالیت‌ها و خدمات دولتمردان به مردم است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای دولت افزود: گرامیداشت هفته دولت یادآور خاطرات دو شهید والامقام رجایی و باهنر است که ما مسئولان باید با تأسی به این دو شخصیت والامقام، برای خدمت خالصانه به مردم تلاش کنیم و نباید هیچ فرصتی را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم هدر دهیم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: باید در تمام روستاها و شهرهای شهرستان و به ویژه در مناطق کمتر برخوردار نسبت به خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر اهتمام ورزیم.

تبرکی تصریح کرد: امسال در هفته دولت تلاش زیادی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی داریم و امیدواریم با حضور مردم و مسئولان شاهد افتتاح پروژه‌ها باشیم.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان کنگان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در روستاهای مختلف شهرستان کنگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار کنگان یادآور شد: بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها در مناطق روستایی اعتبار صرف شده و انتظار داریم با افتتاح طرح‌ها، رضایت خاطر شهروندان جلب شود.

وی از افتتاح ۹ پروژه بسیج سازندگی در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است.

تبرکی افزود: همکاری دسته‌جمعی مسئولان موجب رشد و توسعه شهرستان کنگان شده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ