بهره‌برداری از ۳۴ پروژه به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 24 آگوست 2016 | ساعت 23:41 | کد خبر: 35383 | sv163 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”فرماندار عسلویه از بهره‌برداری ۳۴ پروژه عمرانی به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.کارمند نمونه

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه‌های برتر شهرستان عسلویه اظهار داشت: اعتبارات سال جاری شهرستان عسلویه مبلغ ۲۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ بیش از ۲۱ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات تملک دارایی است و مابقی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هستند که در زمینه زیر ساخت‌های آب و برق هزینه می‌شوند.

فرماندار عسلویه در ادامه از ۳۴ پروژه تجمیع شده برای افتتاح در هفته دولت نام برد و افزود: از مهم‌ترین این پروژه‌ها مرکز بهداشتی درمانی بیدخون، مدرسه روستای بنود، پهلوگیر اسکله شهر عسلویه و مدرسه مسجد بیدخون می‌توان نام برد که با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با برشمردن دستاوردهای دولت در عسلویه گفت: دولت تدبیر و امید در عرصه نظام سلامت و توسعه بهداشت و درمان توفیقات خوبی داشته و باعث رضایت مردم شده است.

فرماندار عسلویه یادآور شد: در شهرستان عسلویه اخذ مجوز مرکز بهداشتی درمانی روستای زبار، ایجاد واحد دندانپزشکی در شهر نخل تقی، مجوز راه‌اندازی ۲ خانه بهداشت روستایی، اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات آی سی یو، تبدیل مراکز بهداشتی درمانی چاه مبارک به شبانه روزی و تجهیزات و تامین نیروی انسانی اورژانس شهری عسلویه تا آبان ماه سال جاری می‌توان نام برد.

نادری در ادامه خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا سیستم مدیریت ما از مدیریت هزینه به سمت مدیریت در آمد حرکت کند و در این راه توانمند سازی نیروی انسانی با آموزش و کسب مهارت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همچنین ضروری است تا با حرکت بر اساس نظم و دقت از حداقل زمان حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم.

وی پیرامون دستاوردهای سفر وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی به شهرستان نیز بیان کرد: مجوز استخدام ۳۰ نفر از جوانان عسلویه در شرکت پتروشیمی جم به صورت رسمی گرفته شد و ۱۷ نفر به‌زودی در پتروشیمی مرجان مشغول خواهند شد و بیمارستان عسلویه در تکمیل نیروی انسانی و ساخت اتاق‌های عمل توسعه خواهد یافت ، بهزیستی شهرستان عسلویه که ساختمان آن تکمیل شده است تجهیز و دارای چارت کامل می‌شود و همچنین یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار عسلویه در پایان کارمندان نمونه را افرادی با انگیزه‌ای دانست که هم برای رسیدن به موفقیت‌های خود در کار و شغلشان تلاش می‌کنند و منظم و دقیق هستند و با ورزش شادابی و نشاط را در خود زنده نگه می‌دارند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ