- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور باشکوه مردم عسلویه در روز جهانی قدس

پیش از ظهر امروز خیل عظیم مردم روزه‌دار و مومن و انقلابی عسلویه و کارکنان شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه و کم‌نظیری داشتند.
مردم عسلویه در کنار مسئولان این منطقه و در حضور مدیران ارشد صنعت نفت در عسلویه با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی در دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.
” مرگ بر اسرائیل” و ” مرگ بر آمریکا” و “قدس دل تپنده زمین است، حرمت مرز و بوم مسلمین است” و شعارهای انقلابی از جمله شعارهایی بود که در راهپیمایی امروز عسلویه توسط مردم سر داده شد.
بخشدار عسلویه در حشیه راهپیمایی با اشاره به سقوط دیکتاتورها در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی و آزادیخواه اکنون به سخنان حضرت امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه ایشان پی برده اند و به این نتیجه رسیده اند که تنها پیروزی بر کشورهای مستعمرگر انقلاب اسلامی ایران را بعنوان الگو قرار دهند که با تاسی از مکتب ناب محمدی (ص) و بهای خون شهدا بدست آمده است جهت استقلال کشور خود و تصمیم گیری در آن برگزینند و حاصل آن پیروزی ملت مصر و سایر کشورهای اسلامی بر دیکتاتورهای دست نشانده آمریکاست.

وی افزود: به یاری خداوند و با حمایت های مردم مسلمان در سراسر جهان شاهد پیروزی ملت شریف فلسطین بر دشمن غاصب اسرائیل خواهیم بود و روزی که خداوند وعده آن را داده است محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم باشکوه پس از به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل، قطعنامه راهپیمایی قرائت شد و مردم نیز با ندای الله‌اکبر آن را مورد تایید قرار دادند.