- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره یک پروژه گازرسانی

رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره پروژه گازرسانی به این شهر انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید با مردم صداقت داشته باشند.

خبرگزاری فارس: انتقاد رئیس شورای اسلامی آبپخش از افتتاح دوباره یک پروژه گازرسانی

به گزارش “عسلویه نیوز”  مصطفی رضایی در نشست با مردم آبپخش با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از اسوه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خدمات بی‌نظیری به ویژه برای قشر محروم و مستضعف ارائه کرده‌اند.

وی افزود: طرح حمایت دولت شهید رجایی از قشر ضعیف جامعه با موفقیت اجرایی شده و هنوز نیز مستضعفان جامعه و جمعیت چند میلیونی مردم از این خدمات بهره‌مند هستند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: دولت‌های گذشته در نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده‌اند که لازم است از آنها تقدیر شود.

وی گفت: امروز مسئولان در برابر مردم باید پاسخگو باشند و وظیفه دارند به مطالبات مردمی رسیدگی کنند و هیچ گونه کم‌کاری نباید انجام شود.

رضایی تصریح کرد: آبپخش از شهرهای مهم و استراتژیک استان است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان ارشد استان و شهرستان است و انتظار داریم مورد توجه بیشتر و مؤثرتر مسئولان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در استقرار ادارات در این منطقه مهم همکاری لازم صورت نگرفته و با وجود قول مساعدی که گرفته‌ایم در برخی از ادارات و نهادها نیازمند همکاری بیشتر هستیم و مردم از مستقر نبودن ادارات متضرر می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: البته بدون اغراق فرماندار دشتستان همکاری خوب و مطلوبی داشته و تا جایی که لازم بوده همراهی کرده و امیدوار هستیم در سال جاری به بخشی از اهداف مورد نظر برسیم.

رضایی با انتقاد از شرکت گاز استان در افتتاح دوباره گازرسانی به آبپخش گفت: سال گذشته در چنین ایامی پروژه گازرسانی به آبپخش با حضور مدیران گاز استان افتتاح شد و امسال نیز در برنامه شرکت گاز استان در هفته دولت افتتاح گازرسانی به آبپخش را قرار داده‌اند که به هیچ وجه اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: مگر یک پروژه چند بار باید افتتاح شود و آیا باید سر مردم را کلاه بگذاریم یا واقعیات را به آنها بگوییم.

رضایی عنوان کرد: گازرسانی به آبپخش سال گذشته افتتاح شده و هیچ لزومی ندارد که بار دیگر این طرح را افتتاح کنیم و شرکت گاز باید راه دیگری برای اعلام بیلان کاری خود پیدا کند.