- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بازدید های نماینده عالی دولت در استان از بخش های شمالی به بخش های جنوبی ختم شود

درآیین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش عسلویه حاج آقا گنجی امام جمعه به مزایای روزه داری اشاره و خاطرنشان کرد : روزه باعث میشود که انسان با تقوا تر و با اخلاقتر از سابق شود.

ایشان با اشاره به در پیش بودن لیالی قدر در هفته آینده تاکید کرد :شب قدر ارزشمندترین شب سال می باشد شبی که از هزار ماه  خیر وبرکتش بیشتر است

امام جمعه بخش عسلویه به سالروز شهادت امام علی (ع) در هفته آینده اشاره کرد و افزود : شهادت امام علی (ع) مصیبتی بزرگ برای جهان اسلام و بلاخص جهان تشیع است .

در ادامه حاج آقا کنجی به ۸ شهریور سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنراشاره و خاطرنشان کرد : شهیدان رجایی و باهنر گرچه مدت کوتاهی در رأس مسئولیت قرار داشتند اما بدلیل نیت پاک در امر خدمت رسانی تاکنون ماندگارمانده اند و این نکته ای است که مسئولان باید مد نظرداشته باشند.

ایشان افزودند : هفته دولت فرصت مناسبی است  که دولتمردان و مسئولان به میان مردم بیایند و مشکلات را بشنوند و عملکرد ها را برای مردم بازگو نمایند.

وی با اشاره به بازدید نماینده عالی دولت دراستان از شهرستان های شمالی  استان گفت : این بازدید ها حرکت خوب است و امیدواریم که این بازدید ها که از بخش های شمالی استان شروع شده به قسمت های جنوبی ختم شود.

وی به افتتاح پروژه در هفته دولت درسطح بخش اشاره و تاکید کرد: پروژه های زیادی  در هفته قبل به مناسبت  هفته دولت افتتاح شد که مهمترین آنها در پروژه های مربوط به مجتمع های آبرسانی شهر ها و روستا های بخش بود.

حاج آقا گنجی در ادامه گفت : جمعه هفته آینده آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان و مصادف با روز جهانی قدس می باشد و ما باید هرچه در توان داشته باشم بر سر اسرائیل غاصب و امریکا سر برآوریم.

در پایان حاج آقا گنجی با اشاره به نیاز فوری مردم سیل زده پاکستان به کمک های انسان دوستانه ملت های مسلمان  از تلاش های  سازمان هلال احمر در جمع آوری کمک ها قدردانی کرد.