- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور ۱۴ دستگاه اجرایی در نمایشگاه هفته دولت عسلویه

“عسلویه نیوز” نمایشگاه هفته دولت در عسلویه با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی افتتاح شد.

[1]

 

 

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه هفته دولت در محل سالن ورزشی شهید ابراهیمی عسلویه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: جانفشانی شهیدان رجایی و باهنر به نظام جمهوری اسلامی اقتدار بخشید و بدون تردید رفاه، آسایش، امنیت و اقتدار کنونی کشور از برکت خون شهدا و فداکاری‌های امثال این بزرگواران است.

عبدالله نادری افزود: هفته دولت یادآور پاسداشت نام و خاطره و مرور سیره عملی دو شهید دولتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های علم و تقوا و نماد و الگوی خدمتگزاری به مردم است که با خودسازی آنها اعتماد مردم به دولت حاصل شد و رفاه و آسایش و امنیت و اقتدار کنونی کشور از برکت جانفشانی‌ها و فداکاری‌های امثال این بزرگواران است.

وی یادآور شد: این هفته فرصت مغتنمی برای ارتقا و آگاهی مردم و به عینیت رساندن رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بازگو کردن عملکرد و فعالیت‌های دولت برای مردم است و انتظار این است که در سال پایانی دولت احمدی‌نژاد، فعالیت‌های گسترده و ویژگی‌های بارز دولت که همان عدالت‌محوری و رفع فقر و محرومیت‌زدایی از کشور بوده و توفیقات کم‌نظیر آن در عرصه‌های مختلف سیاسی داخلی و خارجی برای مردم تشریح شود.

نادری اضافه کرد: باید از تلاش خستگی‌ناپذیر تمام کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف دولت خدمتگزار و کریمه در این خطه سرزمین ایران اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دولت در عسلویه با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی فعال در این منطقه و همچنین سازمان منطقه ویژه پارس تا پایان هفته دولت دایر است افزود: خدمات انجام شده دولت در این منطقه بسیار ارزشمند است و دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل توجهی در این منطقه انجام داده است که قابل تقدیر است.

نادری یادآور شد: در دولت‌های نهم و دهم به عمران منطقه عسلویه توجه ویژه‌ای شد و ما شاهد خدمات بسیار خوبی در تمام بخش‌ها بودیم.

وی تاکید کرد: خدمات انجام شده در این منطقه، باید در طول هفته دولت به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی شود و آگاهی و اطلاع‌رسانی دقیق خدمات دولت موجب تقویت پیوند بیشتر بین مردم و مسئولان اجرایی می‌شود.