- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تهدید شاهزاده به انتشار تصاویر عریان

منابع خبری از معامله‌ای خبر می‌دهند که در آن یکی از دختران ملازم پرنس هری در مهمانی لاس ‌وگاس، قصد داشته طی معامله‌ای فیلم و عکس‌های بیشتری از رسوایی جدید خاندان سلطنتی منتشر کند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه میرور نوشت: خاندان سلطنتی انگلیس شب گذشته با چالش بسیار بزرگی روبرو شده و حالا خود را برای مواجه شدن با یک رسوایی بزرگتر آماده کرده است. علت این امر آن است که برخی منابع خبر داده‌اند که، یکی از دخترانی که با پرنس هری نوه ملکه انگلیس در مهمانی لاس‌وگاس حضور داشته، دیشب قصد داشته فیلم‌ها و عکس‌های بیشتری را در قبال دریافت پول، در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

این دختر قصد داشته در معامله‌ای با یکی از رسانه‌ها، این فیلم‌ها و تصاویر را به قیمت یک میلیون دلار (معادل ۶۳۰ هزار پوند) به فروش برساند. او گفته است فیلم‌هایی در اختیار دارد که در آن، پرنس هری در حالی که برهنه است، با چندین دختر در اتاق ویژه خود در هتلی در لاس‌وگاس در حال رقص و بازی کردن است.

در چند روز گذشته انتشار تصاویر برهنه هری ۲۷ ساله، موجب واکنش‌های زیادی شده و بسیاری آن را رسوایی بزرگی برای خاندان سلطنتی انگلیس دانستند.

خاندان سلطنتی در ۲ روز گذشته تلاش کرده با تحت فشار قرار دادن مطبوعات از انتشار مجدد این عکس‌ها جلوگیری کند. اما منابع حقوقی اعلام کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد خاندان سلطنتی بتوانند از انتشار این عکس‌ها و عکس‌ها و فیلم‌های جدیدتر در فضای اینترنت جلوگیری کنند.

گفته شده که او در حالی عریان شده که ۲۵ نفر غریبه در اتاق وی حضور داشته‌اند و به همین جهت او قادر نخواهد بود جلوی انتشار عکس‌های بیشتر را بگیرد.