تلاش های شبانه روزی فرماندار قابل تقدیر است
تاريخ ارسال خبر : 26 آگوست 2016 | ساعت 21:18 | کد خبر: 35398 | sv94 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه از تلاش های شبانه روزی فرماندار این شهرستان تقدیر کرد.امام جمعه

امام جمعه عسلویه گفت: شهیدان رجایی و باهنر از نمونه‌های مثال‌زدنی دولتمردان تاریخ انقلاب اسلامی بودند و باید از آنها الگو گرفت که مخلصانه، دلسوزانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کردند.

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عسلویه در خطبه اول پس از دعوت به تقوای الهی با ذکر سخنی از پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: چهار نعمت است که که قبل از اینکه از دست برود باید قدرش را بدانیم جوانی را قدر بدانیم قبل از اینکه به پیری برسیم، سلامتی را قدر بدانیم قبل از اینکه بیمار شویم و بی‌نیازی را قدر بدانیم قبل از اینکه نیازمند و ندار شویم و زندگی را قدر بدانیم قبل از اینکه مرگ فرا برسد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور و هیأت دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنوان کردند دولت به هیچ‌وجه خود را سرگرم بحث‌های انتخاباتی نکند بلکه باید تا آخرین روز کاری برای کار و تلاش و رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کند و سرگرم خدمت به مردم باشد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر شهید مرد اخلاص و عمل بودند و از نمونه‌های مثال‌زدنی دولتمردان تاریخ انقلاب اسلامی بودند و باید از آنها الگو گرفت مخلصانه دلسوزانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کردند.

هاشمی‌نژاد با قدردانی از تلاش‌های دولت گفت: کسانی شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به مردم زحمت می‌کشند از مسؤولان شهرستان به ویژه فرماندار عسلویه تقدیر می‌کنم.

وی اضافه کرد:‌ از ریاست بیمارستان نبی اکرم (ص) دکتر منور که امروز به مناسبت هفته دولت میز خدمت و ویزیت رایگان بیماران در محل مصلای نماز جنعه دائر کردند تشکر می‌کنم همچنین از نیروهای امنیتی و انتظامی بسیج و سپاه و نیروی انتظامی هم به خاطر تامین امنیت مطلوب شهرستان سپاسگذارم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ