- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸۷ پروژه عمرانی در کنگان

در آیینی با حضور استاندار بوشهر و تعدادی از مسئولان، ۱۸۷ طرح عمرانی در کنگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح و کلنگ‌زنی 187 پروژه عمرانی در کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز”  استاندار بوشهر شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها اظهار داشت: هفته دولت دارای اهمیت زیادی است و مسئولان در این هفته فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های زیرمجموعه خود دارند.

محمدحسین جهانبخش اضافه کرد: هفته دولت، تبلور عزت، کرامت، اقتدار، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی یادآور شد: طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شود، عظمت و ظرفیت ملی را با همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌کشد و دشمنان به عظمت و بزرگی ایران اسلامی پی برده‌اند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم خدمات بسیار فراوانی انجام داده که از جمله آن کمک بسیار ارزشمند به توسعه استان بوشهر بود.

جهانبخش افزود: سفرهای استانی یکی از دستاوردها و ابتکارات به‌یادماندنی دولت است که نقش ویژه‌ای در رشد و توسعه استان داشته است.

وی به مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به بوشهر اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای کامل مصوبات تحولی عظیم در سراسر استان صورت می‌گیرد.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات نفت و قرارگاه خاتم گفت: امیدوار هستیم با احداث این اسکله، تجارت در شهرستان رونق بیشتری بگیرد.

جهانبخش بیان کرد: باید از ظرفیت و توان موجود در شهرستان به نحو مطلوبی بهره ببریم و مسئولان باید به دغدغه‌های مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.