بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم شهرستان عسلویه است
تاريخ ارسال خبر : 28 آگوست 2014 | ساعت 14:26 | کد خبر: 31977 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه گفت: بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم شهرستان عسلویه است.بازیار

به گزارش “عسلویه نیوز” احمد بازیار پیش از ظهر امروز در نشست شوراهای اسلامی استان اظهار کرد: نقش شوراها در توسعه و پیشرفت شهرها و شهرستان‌های مختلف بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: تقویت شوراها موجبات پیشرفت بیشتر می‌شود و مسئولان باید در راستای پویایی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان اهتمام ورزند.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان عسلویه خاطرنشان کرد: بدون تردید بحث بیکاری و اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم این منطقه است.

بازیار با بیان اینکه با ورود صنایع به عسلویه مشاغل سنتی مردم نظیر کشاورزی و دامداری از بین رفته، تصریح کرد: با ورد پساب‌ها به دریا، صید به نقاط دور دست منتقل شده که هزینه و صرفه اقتصادی آن را کاهش داده است.

وی اضافه کرد: در احداث زیر ساخت‌ها از ابتدا کاری صورت نگرفته و مراکز علمی باید از ابتدا در عسلویه مستقر می‌شدند و اکنون انتظار داریم تعامل فنی حرفه‌ای و شرکت‌های نفتی برای آموزش نیروهای متخصص در منطقه پارس جنوبی بیشتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر جم نیز با بیان اینکه جایگاه استان بوشهر به عنوان پایتخت اقتصاد و انرژی در خور شان استان نیست اظهار داشت از دولت تدبیر و امید انتظار داریم سهم بیشتری برای جوانان بوشهری در اشتغال مناطق نفتی در نظر بگیرد.

محمد علیخواه خواستار پیگیری نمایندگان استان در شورای عالی استان‌ها برای مطالبات به حق شوراها شد.

وی بیان کرد: شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر نیازمند توجه جدی‌تر صنعت نفت هستند و این مناطق نباید کمبودی را احساس کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ