افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه عمران شهری در بیدخون
تاريخ ارسال خبر : 27 آگوست 2016 | ساعت 14:54 | کد خبر: 35419 | sv201 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”رئیس شورای اسلامی بیدخون از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه عمران شهری در بیدخون عسلویه در هفته دولت خبر داد.رضوی

به گزارش”عسلویه نیوز”عباس رضوی جمعه شب در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: بدون تردید هفته دولت فرصتی برای اطلاع رسانی از عملکرد مدیریت شهری به مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان است تا با اطلاع از فعالیت‌ها زمینه حضور و مشارکت مردم در فرایند توسعه و رشد روز افزون حوزه های مختلف شهری فراهم شود.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه عمران شهری در بیدخون عسلویه خبر داد و افزود: در هفته دولت سال جاری، تعداد ۱۲ پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آماده شده است.

رئیس شورای اسلامی بیدخون با اشاره به برنامه توسعه سلامت در بیدخون تصریح کرد: در راستای برنامه توسعه سلامت عمومی، مرکز بهداشت و درمان بیدخون با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افتتاح ۷ پروژه دیگر بیدخون شامل پروژه مسجد ابوالفضل(ع)، ساختمان آتش نشانی، سالن ورزشی بانوان، نمازخانه و سرویس بهداشتی عمومی، زمین چمن مینی فوتبال شهید آگوشی، پیاده رو و مبلمان شهری و مسیر دسترسی خیابان چشمه به اتوبان بوشهر- بندرعباس را از مهم‌ترین پروژه‌های بیدخون دانست.

رئیس شورای اسلامی بیدخون تصریح کرد: ۴ پروژه بزرگ شامل استادیوم ورزشی ۲ هزار و ۲۰۰ نفری، پارک آبشار به مساحت ۵ هزار مترمربع، خیابان ۳۰متری انقلاب و ساماندهی راه دسترسی به چشمه نیز در هفته دولت کلنگ زنی و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ