- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه

فرماندار کنگان از اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه

به گزارش”عسلویه نیوز”  تیمور یزدان‌شناس ‌در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه در منطقه عسلویه اظهار داشت: رفع نیازهای مناطق محروم مهم‌ترین اولویت مسئولان دولت نهم و دهم است.

وی افزود: در هفته دولت امسال در شهرستان کنگان شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد زیادی طرح و پروژه زیرساختی با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هستیم که گامی در توسعه شهرستان است.

فرماندار کنگان با اشاره به پروژه‌هایی که در عسلویه افتتاح شده‌اند خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی و راه و ترابری افتتاح و کلنگ‌زنی شده‌اند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستاهای کنارخیمه و زبار، جاده دسترسی به مزارع به طول ۴ کیلومتر، احداث استخر ذخیره آب، بهسازی محور روستایی هاله _ زبار و ساختمان دهیاری بیدخون از جمله این طرح‌هاست.

وی اضافه کرد: همچنین افتتاح خیابان دولت شهر نخل تقی، جایگاه CNG نخل تقی، مرکز بهداشت و درمان اخند و مدارس دو کلاسه حدیث عسلویه، حضرت مریم اخند و شهید رحمانی اخند از دیگر طرح‌های یاد شده است.

فرماندار کنگان از اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها موجبات رشد و توسعه شهرستان و منطقه است.

بخشدار ویژه عسلویه نیز اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و احداث و تکمیل و کلنگ‌زنی پروژه در منطقه عسلویه انجام می‌شود.

عبدالله نادری افزود: در بخش‌های بهداشت و درمان و در حوزه ورزشی نیز چند طرح مهم و ارزشمند در شهرستان اجرایی خواهد شد.