- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آرش افشین: از پرسپولیس نمی‌ترسیم

مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: از پرسپولیس نمی‌ترسیم چون آنها هم مثل ما ۱۱ نفر هستند.


آرش افشین در مورد وضعیت فولاد خوزستان عنوان کرد: فکر می کنم هنوز برای جبران نتایج از دست رفته فرصت داریم. تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده و رفته رفته بهتر می شویم.

وی در مورد کم صبری هواداران اهوازی تصریح کرد: بعضی ها در اهواز انتظار دارند تحت هر شرایطی تیم نتیجه بگیرد اما تیم مشکل خاصی ندارد و با کمی فرصت و خوش شانسی می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

این مهاجم در پاسخ به این سؤال که از خودش در این فصل رضایت دارد یا خیر گفت: راضی نیستم و تازه ۶۰ درصد خودم هستم. البته خیلی هم بد کار نکرده ام.

افشین در مورد اینکه در بازی با راه آهن با ناراحتی زمین را ترک کرد گفت: هر بازیکنی از تعویض ناراحت می شود اما مسئله خاصی نبود و مشکلی هم با فرکی ندارم. در یکی از اردوهای تیم ملی مصدوم شدم و این موضوع باعث شد کمی افت کنم اما دوباره خوب کار می کنم تا هم برای فولاد مفید باشم هم به تیم ملی دعوت شوم.

افشین در خصوص بازی فردا مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط خاصی دارد و ما هم برای بازی با این تیم انگیزه داریم. از پرسپولیس نمی ترسیم. آنها۱۱ نفر هستند و ما هم همین طور. فقط تجربه این تیم بیشتر از ماست اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.