بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2013 | ساعت 11:34 | کد خبر: 28206 | sv211 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی خبر داد.
شیخیانی
به گزارش “عسلویه نیوز” احمد شیخیانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح موج شکن نخل تقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به عمران شهری و زیباسازی شهر از اولویت‌های شهرداری بندر نخل تقی است و در سال‌های گذشته تلاش زیادی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: زیرساخت‌های گردشگری و ساحل‌سازی نخل تقی از سال‌های گذشته در این بندر شروع شده و با همت شهرداری نخل تقی شاهد گسترش فعالیت‌ها در این حوزه بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از موج‌شکن، پارک و خیابان ساحلی نخل‌ تقی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر است و تاثیر شایانی در توسعه این شهر داشته است.

شیخیانی بیان داشت: در سال حاری شاهد انجام عملیات وسیع در زمینه احادث موج‌شکن در سواحل بندر نخل تقی بوده‌ایم و اجرای این پروژه از اولویت‌های اصلی این شهر بوده که با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در قالب احداث موج شکن نخل تقی شاهد اجرای یک هزار و ۸۸۰ متر ساحل‌سازی در نخل تقی حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری نخل تقی در یک سال گذشته است.

این مسئول در ارتباط با مشخصات خیابان ساحلی نخل‌ نقی، اذعان داشت: در قالب اجرای پروژه خیابان ساحلی نخل تقی شاهد احداث یک هزار و ۶۵۰ بلوار در حاشیه ساحل این شهر بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی متذکر شد: اجرای پروژه‌های مذکور در مدت زمان ۲۳ ماه و با تلاش شبانه‌روزی شهرداری نخل تقی احداث شده است.

شیخیانی در ارتباط با وضعیت اعتبارات اجرای این پروژه‌ها نیز گفت: پروژه‌های مذکور با اعتبارات ۶۴ میلیارد ریالی از محل اعتبار اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر احداث شده است.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب برای ارائه خدمات شورای اسلامی نخل تقی به شهروندان از نیازهایی است که در سال‌های گذشته در این شهر احساس می‌شد و امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شاهد بهره‌برداری از آن بوده‌ایم.

شیخیانی در پایان تأکید کرد: ساختمان شورای اسلامی نخل تقی در قالب یک ساختمان دو طبقه با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و اعتبار سه میلیارد ریال احداث شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ