۲ بوستان شهری در عسلویه مورد بهره برداری قرار گرفت
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2013 | ساعت 11:42 | کد خبر: 28208 | sv91 | چاپ این مطلب

 “در آئینی با حضور شاپور رستمی معاونت عمرانی استانداری و مسئولین شهرستان ۲ بوستان شهری در عسلویه به بهره برداری رسید.DSC_0399 (500 x 375)

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح پروژه‌‍‌های عمرانی عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه امکانات تفریحی در عسلویه از اولویت‌های مهمی است که شهرداری عسلویه به آن توجه داشته و در سال‌های اخیر اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: احداث بوستان خانوادگی عسلویه از اقداماتی است که به‌منظور توسعه فضاهای تفریحی متناسب با نیاز خانواده‌ها در عسلویه اجرا شده است.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: این بوستان در فضایی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات سفر رهبری به عسلویه احداث شده است.

صمصامی با تشریح امکانات تفریحی بوستان خانوادگی عسلویه، بیان داشت: این پارک شامل فضای سبز وسیع، وسایل بازی متناسب برای سنین کودکان و نوجوانان و زمین اسکیت است.

وی اضافه کرد: به‌منظور تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز موجود در این بوستان شاهد احداث منبع ذخیره آب ۶۰ هزار لیتری در آن هستیم.

این مسئول اذعان داشت: در احداث این پارک به تامین فضای بهداشتی مناسب با رشد جمعیتی عسلویه و جمعیت مهاجرین توجه داشته‌ایم و در فازهای بعدی این بوستان شاهد توسعه فضاهای بهداشتی در این بوستان خواهیم بود.

شهردار عسلویه عنوان کرد: پارک ستاره خلیج فارس عسلویه که صبح امروز و با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر شاهد بهره‌برداری از آن بودیم، از دیگر اقداماتی است که با هدف توسعه زیرساخت‌های تفریحی این شهر احداث شده است.

صمصامی ابراز داشت: پارک ستاره خلیج فارس در فضایی به مساحت هفت هکتار احداث شده و در زمینه تجهیز امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز اقدامات لازم را داشته‌ایم.

وی با اشاره به میزان اعتبارات صرف شده به‌منظور احداث پارک ستاره خلیج فارس عسلویه، اضافه کرد: پارک ستاره خلیج فارس عسلویه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریالی از محل اعتبارات داخلی و اعتبارات استانی احداث شده است.

شهردار عسلویه گفت: در احداث این پارک به‌منظور تقویت زیرساخت‌های ورزشی عسلویه شاهد احداث پیست دوچرخه سواری به طول ۷۰۰ متر بوده‌ایم.

صمصامی اظهار داشت: احداث حوضچه به‌منظور قایق‌سواری از اقداماتی است که در احداث این پارک مورد توجه قرار گرفته و در آن شاهد استفاده از قایق‌های پارویی و بادبانی خواهیم بود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ