دکتر خادمی با امام جمعه شهرستان عسلویه دیدار کرد
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2014 | ساعت 9:49 | کد خبر: 31984 | sv262 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” دکتر سیاوش خادمی سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی در آستانه افتتاح بیمارستان با امام جمعه عسلویه دیدار کرد.IMG_0223 (600 x 450)

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” دکتر سیاوش خادمی سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی در دیدار با امام جمعه شهرستان عسلویه ضمن ارائه گزارش کامل از روند فعالیت بیمارستان اظهار داشت: خوشبختانه با آغاز پذیرش بیمار از مردادماه شاهد ارائه خدمات بسیار مطلوبی به شهروندان بودیم بطوریکه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بیمار پذیرش شده اند که از این تعداد نیز ۳۰ مورد عمل جراحی صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم در روز ۸ شهریور با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و استاندار محترم که بمناسبت هفته دولت برنامه ریزی شده است آرزوی دیرینه مردم به خدمات درمانی بهداشتی بصورت رسمی تحقق یابد و ما نیز بتوانیم به نحو شایسته ای خدمات درمانی و بهداشتی را به عموم مردم انجام دهیم.

دکتر خادمی افزود: باید این نکته مهم را در نظر گرفت پزشکان متخصصی که هم اکنون در بیمارستان خدمات ارائه می دهند نیاز به آسایش کامل رفاهی دارند و بایستی تمام دغدغه های آنها رفع شود تا اینکه مجبور نباشند منطقه را رها کنند که در این بین توجه ویژه مسئولین را بیش از پیش معطوف می سازد.

در ادامه سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان اظهار داشت: مسئولین مدیون مردم هستند و باید نهایت تلاش خود را در جهت رفع مشکلات آنها انجام دهند.

هاشمی نژاد افزود: افتتاح بیمارستان آن هم در هفته دولت کار بسیار ارزشمندی است اما نباید به این معنی باشد که از بکارگیری نیروهای بومی جلوگیری شود و اولویت بکارگیری در بیمارستان که سالها و در دولت های گذشته کلید خورده بود تا سرانجام در دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد نیروهای بومی منطقه باشد.

امام جمعه شهرستان عسلویه اظهار امیدواری کرد فازهای باقی مانده بیمارستان هرچه سریعتر راه اندازی شود و مردم شاهد بیشترین خدمات مسئولین در بخش بهداشت و درمان باشند.انتهای پیام/م.م


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ